פרק 30: מלך ומלכת הנשף, חלק ב'

62 8 6
                                    

כמה ימים אחר כך, הגיע הזמן של הנשף. בעוד שהאנה, סופי וסאם היו נלהבים, טיילר הרגיש רגיל. הוא התווכח עם האנה על הלבוש, עד שבסופו של דבר הוא נכנע ללבוש טוקסידו.
בערב, סאם וטיילר חיכו לסופי ולהאנה ליד חדרן. טיילר היה די לחוץ, עד שבסוף הוא התקשר להאנה. "עוד כמה זמן תצאו?" הוא שאל.
"עוד חמש דקות בערך" האנה אמרה מעבר לקו.
"זה מה שאמרת לפני עשר דקות!" טיילר התאפק מאוד שלא לצעוק עליה.
כעבור כמה דקות (או שעות לפי דעתו של טיילר), הבנות יצאו מחדרן.
"האנה...את נראית..מדהים" טיילר מלמל והסית את מבטו, כדי שהיא לא תראה שהוא מסמיק.
"גם אתה" האנה חייכה קלות.
"קדימה שניכם! אנחנו עוד נאחר" סופי אמרה בזמן שהיא גררה את האנה אחריה.
אולם ההתעמלות היה מפוצץ באנשים. מוזיקה מחרישת אוזניים בקעה מהרמקולים, פה ושם היה אפשר לראות תלמידים רוקדים או מדברים זה עם זה בצעקות.
"בחיים שלי לא דמיינתי שנשף יהיה כזה...עמוס" טיילר אמר, בעודו מביט סביבו.
"זה נשף סיום, מה ציפית, שיהיו פחות אנשים?" האנה שאלה. היא ניסתה לדבר בקול מספיק חזק כדי שטיילר ישמע אותה.
סאם עמד בכניסה. הוא לא יכל להיכנס פנימה בגלל הרעש. היה נראה שהוא מהסס בקשר לנשף.
סופי הניחה יד על כתיפו. "תאמין לי, עוד מעט יהיה קצת שקט" היא אמרה.
סאם הביט בה. "ומאיפה את יודעת?" הוא שאל.
"כי הייתי בנשף סיום בחטיבת הביניים הקודמת שלי" היא אמרה ונכנסה לאולם.
סאם נאנח. הוא קיווה שסופי צודקת. הוא נכנס אחריה.
"תרקוד איתי?" האנה שאלה את טיילר.
"אני לא שומע מה את אומרת!" טיילר אמר בקול רם. הוא לא יכל לשמוע אפילו את המחשבות של עצמו.
"שאלתי: אם תרצה לרקוד?" האנה צעקה.
טיילר בלע רוק. "אני רקדן גרוע-" הוא התחיל לומר. למזלו, המוזיקה לא הייתה מוזיקה שקטה, כך שהוא לא היה צריך לדאוג מלדרוך בטעות על האנה.
סאם עמד ליד אחד משולחנות. הוא הביט ברוקדים בשתיקה. הסיבה היחידה שהוא הגיע, הייתה בגלל התחרות של מלך ומלכת הנשף.
פתאום הוא הרגיש שמישהו נוגע בכתפו. סאם קפץ בבהלה. "האנה!" הוא רטן כשקלט שזו הייתה רק היא.
"למה אתה לבד?" היא שאלה.
"הייתי עם סופי עד עכשיו...הייתי אמור להביא לה שתיה." סאם אמר. הוא לא הביט בהאנה.
"אז למה אתה לא מביא לה את מה שהיא ביקשה?" האנה שאלה.
"אני מנסה להתרחק מהרמקולים" סאם אמר.
אחרי שעתיים בערך, הגיע זמן ההצבעה. היה כאוס מטורף, עד שהמנהל הכריז במגפון שאם לא יהיה שקט, אז הנשף יסתיים מוקדם יותר.
כשהגיע הרגע להכריז מי הזוכים, היה מתח רציני באויר. כל אחד מהמתמודדים רצה לזכות בתואר הזה.
אחד התלמידים שלף פתק מהקופסא שניצבה על אחד השולחנות.
"...מלכת הנשף השנה, היא..." היה שקט לשניה. "סופי אדמס!"
סופי, שבהחלט לא ציפתה לזה, עלתה לבמה המאולתרת.
"...ומלך הנשף לשנה זו הוא..." הבנים שהתמודדו החזיקו אצבעות.
"טיילר צ׳ייס!"
טיילר התאדם ממבוכה. 'מה לעזאזל?!' הוא שאל את עצמו בזמן שנעמד ליד סופי.
האנה שצפתה במתרחש, חמקה בשקט מהאולם. היא שמחה עבור סופי שזכתה בתואר, אבל האנה רצתה לעמוד על הבמה לצד טיילר.
"איך שנינו נבחרנו?" טיילר לחש לסופי.
"אין לי מושג" היא אמרה.
"כמיטב המסורת, מלך ומלכת הנשף ירקדו זה עם זו-" התלמיד אמר, אבל הוא נקטע על ידי סופי.
"אני מעבירה את התואר!" היא אמרה בקול רם. היה שקט באולם.
טיילר הביט עליה כלא מאמין. "מה את עושה?" הוא שאל בלחש.
"מעבירה את התואר. אני יודעת שזה חשוב להאנה כמו שזה חשוב לי. חוץ מזה, אני לא צריכה להיות מלכת הכיתה כדי לחולל שינוי. האנה זקוקה לזה, כדי להראות לכולם מה היא מסוגלת לעשות" סופי לחשה בחזרה.
"למי את מעבירה את התואר?" התלמיד שהיה אחראי על כך, שאל.
"להאנה אוונס" סופי אמרה בעודה מחפשת את האנה בקהל.
"איפה היא באמת?" טיילר שאל.
"אני אלך לחפש אותה" סאם אמר ויצא מהאולם. המסדרונות היו ברובם חשוכים, אבל הוא הצליח להבחין בהאנה שישבה על הרצפה.
"מה את עושה פה?" סאם שאל והתיישב לידה.
"הייתי צריכה אוויר" האנה שיקרה.
"...את מקנאה בסופי במקרה?" סאם, שלא קנה את השקר שלה, שאל.
"לא..אולי..כן" האנה נאנחה.
סאם לא אמר כלום, הוא רק הניח את ידו על כתיפה בעידוד.
"זה לא שאני לא שמחה עבורה..זה רק...שרציתי לעמוד שם, פעם אחת, ולהראות לכולם שגם ה-"פריקית" יכולה לזכות בתואר" האנה חייכה חיוך עצוב.
"האנה! סופי העבירה לך את התואר-" סאם צחק.
"אבל הם צודקים..התואר הזה הולך למי שמקובל, או יפה, או שניהם" האנה נאנחה.
"את לא מקשיבה לי! סופי העבירה לך את התואר לפני כמה דקות!" סאם כמעט צרח.
האנה הייתה המומה. "היא? מה? למה?" היא שאלה.
"תשאלי אותה בעצמך. קדימה, בואי נחזור" סאם נעמד והושיט להאנה את ידו.
היא נעמדה והלכה אחריו לאולם.
כשהאנה נכנסה פנימה, היא די הופתעה מהמבטים שננעצו בה.
היא התקרבה לסופי. "למה עשית את זה?" היא לחשה.
סופי חייכה. "קודם כל, כי את חברה שלי, והדבר השני זה בגלל שהריקוד הראשון צריך להיות שלך ושל טיילר"
האנה כמעט צחקה כשראתה איך פניו של טיילר התאדמו עוד יותר. "תודה, אני חייבת לך"
"שטויות! את לא חייבת לי כלום האנה" סופי אמרה וירדה מהבמה.
"תרקוד איתי?" האנה שאלה. היא הסמיקה קלות.
"אני אדרוך לך על הרגליים בטעות" טיילר הזהיר.
"אז זה כן?" היא שאלה.
טיילר הנהן. "כן. רק הזהרתי אותך" הוא גיכך.
רוב הנשף עבר כרגיל. כמובן שרוב התלמידים אמרו לטיילר ולהאנה שהם זוג חמוד, מה שגרם לטיילר להסמיק אפילו יותר.
בסוף הערב, כהאולם היה כמעט ריק, אבל עדיין התנגנה בו מוזיקה שקטה, טיילר התקרב להאנה.
"מ-מה?" האנה שאלה במבוכה.
"...אני רוצה לנשק אותך עכשיו" הוא מלמל במבוכה.
האנה, ששמעה את זה, החליטה שזה רעיון מעולה להתגרות בו טיפה.
"תחזור על זה" היא אמרה.
"לא אמרתי כלום אבל" טיילר לא הביט בה אפילו.
האנה התקרבה אליו יותר. "תחזור על מה שאמרת קודם" היא אמרה, מתעלמת מתשובתו הראשונה.
"אמרתי שאני רוצה לנשק אותך-" טיילר לא סיים את המשפט, והאנה נישקה אותו על לחיו. הוא האדים שוב. "ה-האנה!" הוא מלמל.
"ס-סליחה.." היא מילמלה ולא הביטה בעיניו.
טיילר סובב את פניה כדי שיהיו מולו.
"ט-טיילר-" האנה לא סיימה את המשפט.
"תעצמי עיניים" טיילר אמר.
האנה הביטה בבלבול, אבל עשתה את מה שהוא ביקש.
טיילר נישק אותה קלות על שפתיה.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now