Hejka!
Nie było mnie tu kilka dni (4). To dlatego, że telefon na którym pisałam zepsuł mi się. Ekran jest cały biały i nie da się nic zrobić. Ten telefon był mojego kolegi, który mi go pożyczył (muszę zbierać hajs aby mu go odkupić). Mam jeszcze jeden telefon który też jest zepsuty Samsung Galaxy S7. Napisałam nazwę dlatego, że może ktoś z was ma/miał ten model. Mój brat miał taki sam i też mu się popsuł. Chodzi o wyświetlacz. Na moim jeszcze coś widać i da się robić zdjęcia i przeglądać Tik Toki (XDD) i nic więcej. Jak coś robię na tym telefonie to jedynie te tik toki, co muszę się przyzwyczaić bo nieprzepadam za tym XD. Teraz przekonałam brata aby pożyczył mi swój tablet. Właśnie z niego będę pisać. Jeśli będą jakieś błędy to z góry przepraszam.
Diety i ćwiczeń nie trzymałam.
Przez te 4 dni objadałam się i większość czasu płakałam. Płakałam bo dużo myślałam o moim życiu i doszło do mnie że tak naprawdę to prócz rodzeństwa i rodziców, nie mam nikogo. "Przyjaciele" piszą tylko wtedy gdy chcą jakieś zadanie odpisać. Z osobami z starej klasy i szkoły całkowicie nie mam kontaktu (były wyzywania na mój temat, problemy z policja bo mi grozili i inne) więc jestem z tego jednego powodu szczęśliwa, że to zakończyłam.
Teraz postanowiłam wziąść się w garść i powrócić do pisania. Nie ma co się przejmować wszystkim. Mniej samotną czuję się gdy piszę do was <3 więc też mam ogromną nadzieję, że brat mi będzie pożyczał ten tablet hah.
Co tam u was?❤
Dzisiejszy bilans postaram się wstawić około 20.00 a 21.00
CZYTASZ
Odchudzanko😊💪
Krótkie OpowiadaniaWitam wszystkich! Oto moja przygoda z odchudzaniem. Będą tu ćwiczenia, bilanse a także trochę mojego prywatnego życia. Zapraszam!💖