Düzenlenmiştir 📝
Arkadaşlar bölüme başlamadan önce size sormak istediğim Bir şey var Ulaş ailesinin yani Kayaların evi sizce neresi olsun? izlediğiniz diziler ve filmlerde geçen konakları, yalıları vs bir düşünün ve istediğiniz evi yoruma bırakın. Benim aklımda üç şık var ya paramparça dizisindeki Edip efendi yalısı ya da İstanbullu gelin dizisindeki Esma Sultan konağı veya Fazilet hanım ve kızlarındaki yalı.. Sizde fikirlerinizi belirtmek için yorum yapabilirsiniz yorumlara göre belirleyeceğim iyi okumalar.sevgiler:)
Multimedia Asya'nın elbisesi
****
"Sikerim böyle işi'" dedi Kaya. Şu anda öfkeden delirmek üzereydi. Dışından düşünmeye devam etti.
"Bumu lan bana buldukları kız?! Hayatımı sikiyorlardı haberleri yok"
O sırada telefonu çalmaya başladı arayan Murat'tı sinirle ofladı. Kimseyle konuşacak durumda değildi ama bu telefonu açmak zorundaydı. Murat o buluşmaya gidecek ve Asya'yı köpek gibi ezikleyecekti, planı buydu. Telefonu açtı ve hopörlere verdi.
"Alo"
"Alo oğlum sen yine ne haltlar karıştırıyorsun? İnstagramımdan Asya diye bir kıza buluşma teklifi etmişsin ne iş?"
"Atla çabuk benim Beykozdaki eve gel bende oraya geçiyorum"
"Neler oluyor söyleyecek misin?"
"Telefonda olmaz gel diyorsam gel!"
'Tamam geliyorum."
Kaya telefonu yatağa fırlatıp üzerindeki tişortu hışımla çıkardı. Duş almalıydı, banyoya geçti, banyo aynasında kendisini gördü aynaya bakarak konuşmaya başladı.
"Geri zekalı mısın lan sen? Ne evlenmesi sikilmedik bir kulağının arkası kaldı onu da mı hallettireceksin? Aptal! Al işte ne oldu lağamdaki bok gibi kaldın ortada"
İşaret parmağını kafasına dayayarak devam etti.
"Beynini sikerim senin! Bir daha bu toplara girersen evlenme mevlenme mevzularına tamam dersen harbi sikerim. "
Aynanın karşısından çekilip duş kabinine girdi. Suyun sıcaklığını ayarladı ve fıskiyenin altına geçti, o esnada kendi kendine konuşmaya devam ediyordu
"Hepsi aynı bok daha anlayamadın mı! Aynı bokun her rengini gördün bir kızıl kafalısı eksikti. Hah şimdi o da tam oldu! "
****
Nerima'nın teklifini kabul etmiştim. Gülşen halama İstanbulu çok iyi bilmediğimi, okula kayıt yaptırmam gerektiğini, Neriman'ın da benimle gelmesini istediğimi söylemiştim. Halam ilk başta biraz zorlasada sonradan kabul etmişti ama sonra az daha Necmiye ablayı da peşimize takmayı düşünmüştü. Allahtan Necmiye abla bize göz kırpıp, hiç bir yere kımıldayamayacağını, başının feci derecede ağrıdığını söylemişti...
Neriman havalara uçuyordu. Siyah dar bir kot üzerine kırmızı bir gömlek giymişti, altında siyah beyaz spor ayakkabısı vardı. Saçlarını maşa ile su dalgası yapmıştı. Ben ise pek havamda değildim. Önce düz sıradan kot bir pantolon üzerine de pembe çizgili bir gömlek giymiştim, saçlarımı da arkadan toplamıştım ama Neriman beni öyle görünce odaya tekrar sokmuş ve tüm valizilerimi ortaya döküp "Bu senin buluşman" demişti.
"Sen beni gölgede bırakacaksın ki Murat sana baksın, daha sonraki randevularda ise yani Kaya'nın olduğu buluşmalarda ben seni gölgede bırakacağım. Kaya ve ben tanıştıktan sonra ne istersen yaparsın Muratla görüşmek istersen görüşür, istemezsen görüşmezsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Genç Kurguİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...