"Hazan " dedi sesi buguluydu .Gözlerine baktım derindi maviye çalınan gözleri.
"Hıhı " diyebildim yalnızca
"Gözlerin " dedi iki eli ile kollarımı tutarken bir taraftanda yana düşen saçımı kulağımın arkasına götürdü ..
"E- evet dedim yutkunarak devamını bekliyordum ..
"Çok güzeller " dedi .O diyordu fanı olduğum idol oyuncu diyordu bunu .
*Ben " dediğimde uzaklardan bir ses duydum"Ya kalksana " diye çekiştiriyordu Hazanı.Oyle yatağa yorgana sarılmisti ki ofluyordu artık Cemre ayırmaya çalışırken.Hazan gözlerini yavaşça açtığında karşısında Cemre yi gördü .
Sonra dün aklına geldi düşerken Yağız tutmuştu kollarından sonra da "Sakar " deyip bırakıp gitmişti .Ya uff yine rüyaya dalmışım diyerek kafasına yastığı geçirdi ..2 dakika sonra
Kalkmak istemiyorum " dedi Hazan tavana bakarak."İşe gitmeliyiz hadi " dedi ayağa kalkarak.Hazan hızla kalktı iki kardeş ayak üstü ayrıştırıp yola koyuldular.
"Yine ne absürt rüyalar gördün bakalım " diye kikirdedi Cemre.Hazan ın yüzü asıktı.
"Anca rüyamda görüyorum zaten .Gerçekte canavar olduğu için " dedi kısık sesle.Cemre yürürken birden durdu ve ablasının önüne gecti "Abla şakasını yapıyoruz ama korkuyorum sen bu adama gerçektende aşık mısın " dedi .Hazan duraksadı sonra da kahkahayı bastı "Aşk mı " diyerek.
"Abla dedi ciddi bir ifadeyle."Doğruyu söyle bana " dedi.Hazan bu sefer Cemre nin ellerini indirdi ve o tuttu kollarından .
"Değilim.Hem ben onun gibi birine aşık olmam imkansız o hayallerimde ki oyuncu olarak kalacak her zaman .Gerçekte canavar çünkü " dedi ."Tamam sevindim gidelim kendini üzme yeter " dedi Cemre.Gulumsedi Hazan.
"Hazan Cemre yi bıraktı Yağız' ın evine .Gözünün ucuyla baktı Yağız in olup olmadığına.Gitti mi ya erkenden çile edecek yine bana gitmem gerek diyerek Cemre yi öptü hızla bahçeden çıkacakken
"Hey sen " sesi ile durdu Hazan .Arkasına baktığında Yağız ı gördü .Kasıla kasıla yürüyordu.Hazan alttan baktı "Allah ın cezası her gün yakışıklı olmayı nasıl başarıyor acaba kasıntı "dedi kendi kendine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanfictionBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...