Ketika berita tentang kejadian di Kerajaan Panchala sampai ke Hastinapura, Widura merasa gembira. Ia segera menemui Dritarastra dan berkata,
"Dhuh Gusti Raja, kulawarga kita bakal tambah kuat amarga putrane Prabu Drupada wis dadi menantu. Pancen awake dhewe teduh dening lintang-lintang sing rajur. "Dritarastra yang merasa amat gembira mengira bahwa Widura mengabarkan kemenangan Duryodhana dalam sayembara itu dan keberhasilannya menyunting Draupadi. Karena itu ia berkata, "Pancen bener jarene. Saiki iku wektu sing apik kanggo kita. Langsung banjur nggawa Draupadi ing kene. Kita bakal nganakake upacara sambutan gedhe kanggo putri Kraton Panchala. "
Widura sadar, Dritarastra keliru mengartikan kata- katanya. Segera ia berkata, "Dhuh Sang Prabu, Pandhawa sing duwe pangayoman Kang Maha Kuwasa isih urip."Arjunalah yang memenangkan sayembara itu dan berhak menyunting Draupadi. Kelima Pandawa menyunting putri itu bersama-sama dan perkawinan mereka telah dianggap sah karena sesuai dengan yang tertulis dalam kitab-kitab Sastra. Bersama ibu mereka, kini mereka hidup bahagia di bawah lindungan Raja Drupada.
Dritarastra sangat kecewa mendengar penjelasan Widura. Kebencian menggelegak di dalam hatinya, tetapi ia berusaha menutupinya. Katanya, "O turu, aku bungah krungu critane. Dadi, Pandhawa sejatine isih urip? Kamangka aku wis nganakake upacara duka kanggo dheweke. Pawarta sing sampeyan lakokake kaya banyu sing ngejarke atiku. Dadi, putrane Prabu Drupada saiki dadi putra mantu? Pasrah, syukur. "
Sementara itu, Duryodhana pulang dari Panchala dengan hati penuh dengki. Lebih-lebih setelah ia mendengar dari ayahnya bahwa sebenarnya Pandawa masih hidup. Rupanya mereka lolos dari kebakaran yang memusnahkan istana kayu di Waranawata dan sejak itu hidup menyamar sebagai brahmana. Kini mereka semakin kuat karena berada dalam lindungan Raja Drupada. Duryodhana mengajak Duhsasana, adiknya, untuk menemui Sakuni. Dengan hati penuh dendam ia berkata kepada pamannya itu, "Paman, aku rumangsa isin. Aku pancen kuciwa amarga aku ngandelake implementasi rencana kasebut menyang Purochana. Pandhawa, mungsuh kita, luwih pinter lan ketoke rezeki isih ana. Saiki Dristadyumna lan Srikandi uga dadi sekutu. Apa sing bisa kita lakoni? " Mendengar pengaduan itu, Sakuni menyarankan agar Duryodhana mengajak Karna menghadap Dritarastra yang buta.
Di depan ayahnya, putra mahkota Hastina itu berkata,
"Rama, sampeyan wis ngandhani menyang Paman Thistle yen masa depan kita bakal luwih apik. Apa masa depan sing apik kanggo kita tegese mungsuh sing fana, Pandhawa, bakal dadi kuwat lan sedina bisa ngrusak kita? Rencana kita gagal amarga wis ngerti. Iki luwih mbebayani kanggo kita. Saiki kita ora duwe pilihan. Saiki kita bakal ngrusak utawa sing bakal ngrusak kita dhisik. Kula nyuwun pandhuane, Rama. "
Dritarastra menjawab, "Anak-anakku, apa sing sampeyan ujar pancen bener. Kita kudu ora ngumumke ati-ati marang Widura. Pramila kula ndayani ing ngarsanipun. Saiki aku kepengin ngrungokake rencana sabanjure. "
Duryodhana berkata, "Aku rumangsa kecewa banget lan pikirane semrawut banget. Aku ora duwe rencana apa-apa. Mungkin kita bisa ngempet dheweke. Apa ora lair saka ibu? Kita nggawe bocah Madri sengit karo putrane Kunti. Aku mbujuk Drupada melu kita. Sanajan wis maringi putrane marang Pandawa, iku ora nyegah tujuan kita ngajak dheweke sekutu. Tanpa bandha lan properti, ora ana sing bisa ditindakake. "
Karna tersenyum dan berkata, "Sing garang!" Duryodhana melanjutkan,
"Nanging, kita kudu nyegah bali Pandhawa kanggo njaluk hak-hak hak kerajaan sing wis ana ing tangan kita. Kita kudu nyelehake Brahmana ing Panchala kanggo nyebar kabar palsu. Kita uga kudu ngomong marang Pandawa, yen dheweke wani bali menyang Hastinapur dheweke bakal nemoni bahaya gedhe. Cara kuwi Pandawa mesthi ora wani teka mrene. "
Karna menyela, "Sing uga. Sampeyan ora bisa medeni dheweke kanthi cara kaya ngono. " Duryodhana melanjutkan, "Apa kita ora bisa misahake Pandawa liwat Draupadi? Apa wong telu mau duwe bojo siji? Perkawinan kaya ngono kanggo strategi kita. Kita bakal nggawe dheweke ragu-ragu, cemburu lan curiga karo pitulung wong wadon sing apik lan nyenengake. Ya, kanthi cara kita bakal sukses. Kita ngandhani para wanita supaya nggodha anake Kunti lan nggawe Draupadi cemburu. Yen dheweke cemburu, Draupadi mesthi sambat karo bapake lan Drupada mesthi bakal ngremehake Pandawa. Sawise iku, kita ngajak Draupadi menyang Hastinapur lan kita najis. "
KAMU SEDANG MEMBACA
Alkisah Tanah Jawa
Mystery / ThrillerSebuah kisah yang mengangkat asal-usul tahah Jawa, mitologi, mitos, budaya, dan keyakinan masyarakat Jawa yang syarat akan misteri.