Ujeo me je za ruku te sam odustala od toga da mu otimam svoj telefon.
O: ,,Poslao sam mu poruku."
Srce mi je lupalo zbog skakanja po kauču te sam sela kako bi mi se disanje uravnotežilo.
J: ,,Šta?"
Pružio mi je telefon.
O: ,,Mislim da bi bilo najbolje da se neko vreme ne vidite."
Seo je pored mene.
Ostavila sam telefon na kauč i zabacila glavu unazad na jastuk.
O: ,,Zar nećeš da pogledaš šta sam mu napisao?"
Odmahnula sam glavom.
J: ,,Alek mrzi iznenađenja."
Zubi su mi zaškripeli kada sam ih stegla.
J: ,,Ne bi mi nikada napravio iznenađenje. Nikada to nije uradio za tri godine veze. Sve je bilo otvoreno i nimalo nečeg neočekivanog."
Stavio mi je ruku na čelo i uneo mi se u lice.
O: ,,Šta ti je? Da li se drogiraš?"
J: ,,Ne. Samo..."
Sklonila sam mu ruku sa čela i ustala. Napravila sam tri kruga oko dnevne sobe pre nego što sam ponovo progovorila.
J: ,,Da me voli bio bi sada pored mene a ne ti."
Stala sam nasred sobe i pogledala kroz prozor.
O: ,,Mislim da ti nije dobro. Otkad ti se raščistio um?"
Izvila sam obrve.
J: ,,Pa, treba da dobijem te su mi emocije pomešane."
Uzela sam ključ iza slike i otključala sam vitrinu sa alkoholom.
O: ,,A meni kažeš da ti dolazim trezan."
Pogledala sam u sav alkohol ispred sebe i razmislila ponovo da li je vredno da kvarim organizam samo zato što mi život skreće u pogrešnom pravcu.
Zatvorila sam vitrinu.
J: ,,Zašto ti i ja uvek istovremeno imamo probleme u vezama?"
Osmehnuo se ne rekavši ništa.
J: ,,Da znaš da znam o svemu. Naravno da mu nisam bila jedina, to je sigurno, samo sam mislila da će biti drugačije ukoliko popustim a postao je gori."
Sela sam na tepih nalaktivši se na stakleni sto. Emocije su me ubijale. Nisam znala kako da se ponašam i kako da reagujem. Zašto mi je tek sada došlo u mozak da je bio sa drugom devojkom? Zašto ne mogu da prihvatim istinu?
O: ,,Ljudi poput njega se ne menjaju. Ukoliko ostaneš još pored njega užasno će te povrediti."
Uzdahnula sam.
J: ,,Već jeste."
O: ,,Nije mi jasno zašto si i dalje sa njim ukoliko te je jednom razočarao."
J: ,,Jer ga volim. Uvek sam mu praštala, najviše zbog tate jer je tako trebalo. Jer je on tako rekao."
Zato što mu je tako bilo najudobnije.
ESTÁS LEYENDO
Savršeno nesavršeni (Završena)
De TodoLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...