Duga je priča o meni i Aleku ali nismo se upoznali slučajno. To je bila nameštaljka mog oca i njegovih roditelja čisto da bi se proslavili i dobili neki veći post nego što zaslužuju.
Sećam se tačno te neprijatne večere, gde ni Alek, a ni ja, nismo bili zadovoljni time što nas nisu obavestili da žele da nas upoznaju. Sve se odvilo igrom slučaja, slepo sam se zaljubila u njega, a i on je u mene. Posle dugog vremena veze sam ga zavolela toliko da sam mu dala svoje srce a to nikada ranije nisam učinila. Ja sam oduvek bila prva koja je odbijala ljubav i bežala od nje, ona koja je hejtovala ljude i posebno muškarce jer sam ih zamrzela zbog oca.
Alek je bio izuzetak.
Pored njega sam se osećala posebno, mirno, posle napornog dana bih jedva čekala da ga vidim i da sedim u tišini pored njega.
Sve vreme me je zvao; pitao me je da li sam jela, o čemu razmišljam, zašto sam tužna. Pitao me je kako sam. Interesovao se za mene kao niko drugi, ne računajući Ognjena, zanimalo ga je šta radim i kako se osećam.
Nisam ja slepa da ne vidim da je sve nizbrdo krenulo kada je sve između nas nestalo; ljubav, emocije, briga. Tačnije, ja nisam uspela da pustim našu prošlost tek tako jer je cilj para da savlada sve prepreke na putu zajedničkim snagama, a ne može neko sam da se bori.
Užasno me je bolelo kada su do mene dolazili tračevi da je viđen negde sa nekom drugom devojkom koja nisam ja, jer eto, morala sam da izlazim sutradan pred kamere i novinare i da se smejem lažnim osmehom koji me je boleo do srži. A tek je počeo život da mi se raspada kada je tata rekao da moram da pređem preko toga i da je Alek važna ličnost u mom životu.
Nije mario. Posao mu je oduvek bio prioritet.
Naravno. Pa zašto bi mu bilo stalo kada vodi život isti poput Aleka? Trebalo je da se pomirim sa sudbinom i da shvatim da mi je jedino Ognjen ostao.
O: ,,Zašto ne možeš da kažeš ocu kako se osećaš?"
J: ,,Zato što mu nije stalo do mojih osećanja i do mene. Samo ću mu dokazati da sam ranjiva i emotivna a ja to ne želim."
O: ,,Svi smo ranjivi i emotivni."
Slegla sam ramenima, izvivši usne.
J: ,,On misli da je mene nemoguće povrediti. Sa jedne strane priče sam Tatina princeza, al' moja priča je drugačija."
KAMU SEDANG MEMBACA
Savršeno nesavršeni (Završena)
AcakLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...