Kıskançlık

137 7 8
                                    

Slm arkadaşlar.yeni bolum ile karşınızdayım.umarım beğenirsiniz.votelerinizi eksik etmeyin sizi seviyorum.

"ece emirin annesi bir orospu"demesiyle şok oldum."sen aklını kaçırmışsın"diyerek ayağa kalktım.kolumdan tuttu ve"yalan soylemiyorum "diyerek beni geri oturttu."emir kuçuk yaştayken annesi ve babası kavga etti biz arkadaştık o zamanlar.annesi evi terketti.emir annesi için çok ağladı.babası annesinin nerede olduğunu aradı.aradan bir yıl geçtikten sonra bir kerhanede orospu olarak çalıştığını oğrendik.işte boyle bu yuzden tokat attım sana.emirin neler çektiğini ben biliyorum.bunları kimseye anlatma."gozlerim dolmuştu.o yaştaki bir çocuğa bu çok fazlaydı.nasıl kaldırmıştı bunu.kafamı çevirdim ve "tamam anlatmam senide affettim"diip kalktım.ağladığımı gormesini istemiyordum.gozumu silip kızların odasına yoneldim.emirle konuşmayı o kadar çok istiyordum ki ama ona acıdığımı duşunucekti.kızlarla paylaşmalıyım die duşunup kapıyı çaldım.kapıyı yuzunde beyaz bir şeyle açan buşraya ters ters bakıp içeriye geçtim.bilgede ayaklarına ağda yapıyordu.yuh ama bu ne ya."kızlar napıonuz"dedim tiksinmiş bir şekilde bakarak."kor musun bakım yapıyoruz.ahh."mal hem konuşuyor hemde ayaklarına ağda yapıyordu.buşrada yuzunu yıkamış ve gelmişti.kendimi koltuğa attım ve bilgeyi izlemeye başladım.bana tip tip bakan kızlara ne var dercesine baktım."ecem knk bence senide bakımlı kız yapma zamanı geldi."dedi buşra."saçmalamayın benim bakım yapmaya ihtiyacım yok"aslında vardı.yuzumde çok sivilce vardı ve surekli onlarla oynadığım için iz kalırdı.bana emin misin der gibi baktılar.uzerime gelmeye başlayınca ayağa kalktım ve "hayır hayır gelmeyin"dierek odada dort dondum.

Sonuç şuanda ağdayı ayağıma yapıştırıolarlar."kızlar ya yapmayın ben yavaş yavaş yapıyorum."die sızlanmama rağmen buşra ağdayı ayağıma surdu ve "bir iki uç"dierek çekti.evlat acısı ya valla."ahh amk nasıl acıttınız."bide bu yetmezmiş gibi bilge kaşlarımı alıyor."bilge valla etimide çektin len yavaş amk."die bağırdım."tamam tmm bitti şimdi bıyıklarda"diip siri itiraz etmeme kalmadan dudaklarımın uzerine surdu.surur surmez anında çekince bildiğin çığırdım.aynı anda çekmişlerdi vicdansızlar.sırada maske vardı.yuzume tuhaf kokulu bir şey surduler ve sohbet etmeye başladık."kızlar ben mertle barıştım."diince ikiside mutlu oldular."ee buşra nsl gidio cemle"diince kızardı ve bozuldu amcamlar onu çağırıyordu."kızlar cemle çok iiz ama babamlarla kavga ettim iyi olan tarafı burda yaşıcam."diince çığlık atıp sarıldım."ayrı mı yaşıyacaktı."nsl yani bizimle yaşımıcak mısın? " die sordum."hayır ama yine birlikte kalırız."dedi.gulumseyip bilgeye dondum."ee bilge siz nslnz?" Diince guldu ve "super herşey çok guzel"dedi .biraz daha konuştuktan sonra maskeyi yıkadık.kendimi çok temiz hissettim amk.tabi ben konuşamadım.ondan sonra kızlar giyinirken bende odaya geçtim.bugun okula gidicektik.benim olaylarım yuzunden gidememiştik.kapıyı açınca emiri yatakta tv izlerken gordum .anahtarları koltuğun ustune attım ve "ben geldim "die bağırdım."sağır değiliz duyduk"dedi ters bir şekilde.fazla kafaya takmamaya çalışarak kıyafetlerimi aldım ve "ben giyiniyorum sende giyin"dierek banyoya girdim.uzerime siyah deri etek ve kırmızı bustiyer giydim.ayağımada siyah convers giyip saçlarımı duzleştirdim.işte hazırdım.parfumude sıkıp dışarıya çıktım.emir kırmızı bir gomlek ve siyah paltolon ve siyah ayakkabı giymişti.farkında olmadan birbirimize uyumlu giyinmiştik.bunu farkedince hafif bir şekilde gulumsedim.ama o ise "hadi çıkalım"diip kapıya gitti.oflayıp bende odadan çıktım.herkez kapının onunde toplanmıştı.cem yanıma geldi ve kolunu omzuma attı "knk ya çıkışta bir şeyler yiyelim "dedi .guldum ve "bu sefer hayır diyemem "dedim emire bakarak.hiç kıskanmıyordu.sonra seçilenlerle birlikte hocalar eşliğinde otobuse bindik ve okula gittik.yerimizi aldık ve surekli çalıştık.hocalar bizleri eğitiyordu.hangi şarkıyı soyliceğimizi sahnede nerde bulunacağımızı falan ayarladık ve çalıştık.şarkı bittikten sonra bir baktım ki salon boşalmış.çok susamıştım.emire dondum ve"bir bardak su içip geleceğim" dedim.başını salladı.sahneden indim ve arkaya gittim.mutfaktan su doldurup içtim.mutfaktan tam çıkarken birine çarptım."aah pardon .çok uzgunum"dedim."onemli değil"dedi gulumseyerek.bu sahnede çarpıştığım kızdı."meraba ben ecem"dedim elimi uzatarak.elimi sıktı ve "meraba bende cemre"dedi.sonra birlikte sahneye gittik bizimkiler toplanmış orda oturuyordu.cemrenin elinden tuttum ve bizimkilerin yanına goturdum."selam arkadaşlar bu cemre"dedim.hepsi gulumsedi ve tanıştılar.sonra hep birlikte sohbet ettik.cemre şirinyer anadaolu lisesinde okuyormuş.inanamıcaksınız ama 3yıldır çıktığı bir sevgilisi varmış sohbet ederken telefonum çalınca ayağa kalktım ve bizimkilerden uzaklaştım.emirin gozleri uzerimdeydi.arayan annemdi.

"alo annem"

"kız sen nie aramıon beni .tabi artist oldun unuttun bizi demi."

"anne ya saçmalama işte çalışıoz o yuzden arayamadım.ee nasılsınız?"

"iiz kızım herkezin selamı var bak kime veriyorum."

Hyr anne dememe kalmadan telefonu hayriye teyzeye verdi.

"gız ece artist mi oldun sen."

"evt hayriye teyze."

"sevgilinde vardır senin"

"yok hayriye teyze"

"vardır vardır."

"yok teyze ya."

Elimden çekilen telle cumlemin devamını getiremedim.emir teli kulağına tuttu ve.

"var teyze var ben ecenin sevgilisiyim elleriniziden opuyorum ."

Diip telefonu kapattı.naptın sen emir.o kadın herkeze soler .annem beni napıcak ya."naptın sn"die çığırdım.guldu ve"napmışım ki seni kurtardım.evde kalmış die adın çıkıcaktı"diip gitti.sinirle ayaklarımı yere vurdum ve bizimkilerin yanına gittim.cemre bidaha goruşmek istediğini soleyip tel numarasını vermiş ve gitmişti.bizde sahnede çalışan muzisyenleri izliyorduk.cemle buşra vıcık vıcık oturuyordu arkada.mert ise bilgeyi izliyordu.bizde oturuyorduk işte.çok sıkılmıştım.emir ise ayaklarını koltuğa uzatmış rahat bir şekilde oturuyordu.yan taraftan gelen guluşme sesleriyle oraya dondum.diğer okulun kızları emire bakıp guluşuyordu.benim onlara baktığımı görseler bile devam ediyordu.aralarından bir kız kalkıp bizden tarafa gelmeye başladı.dibimizde durup emire elini uzattı ve"merhaba ben aslı"dedi.kızım yolarım seni .emir kafasını kaldırdı ve kıza baktı.sonra bana baktı .valla o kıza elini veririsen neler olucağını sen duşun bakışımı attım.bana baka baka elini uzattı ve gulumseyip "merhaba bende emir "dedi.kız gulumsedi ve emirin soluna otırdu.ağzım açık bir şekilde onları izliyordum.ayağa kalkıp cemrenin yanına gittim.olan biteni anlattım.bana "ondan intikamını alıcaksın" dedi."nasıl"dedim emirlere bakarak,konuşuyor ve guluşuyorlardı."gel benimle"diip emirlerin onundeki koltuğa surukledi beni.3tane erkek oturuyordu ve allah var emir kadar iiydiler.cemre gelince ayağa kalktılar."selam gençler,bu ece"dedi beni gostererek ilk ikisi elini uzatmadı sarışın çocuğun adı emreydi diğeri oğuzdu.arkadan uzatılan ele baktım.gulumsedi ve "bende aras guzel bayan"dedi.gozlerimi arkaya çevirdim ve emirin konuşmayı bırakmış bizi izlediğini gordum."tanıştığımza memnun oldum beyefendi"dedim gulerek.elimi tuttu ve dudaklarına goturdu.tam o anda emire baktım ve sen istedin bakışımı yolladım.bakalım neler olucaktı...

Hayatımın anlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin