Partea a III-a - Capitolul III

23 4 1
                                    

Îl deschid, iar în el stau scrise urmatoarele cuvinte:
"Dacă accepți să fii de partea mea, în acest moment te voi scoate de aici"
Mai jos era un fel de contract și la urmă un loc unde să semnez.
Am rămas blocată, vasăzică veni și șansa mea! În sfârșit, i-au pixul și semnez, apoi îi întind foaia și un zâmbet scurt răsare pe fața lui.
Și uite-așa am ajuns acasă la el. Încă de pe aleea principală mi-am dat seama că e un om bogat. Deși era noapte nu puteai să nu observi măreția cu care era construită vila.
Am intrat în casă, fiind întâmpinați de o femeie de vârstă mijlocie care îmi ură "La mulți ani" și mă îmbrățișă călduros. Oare știa cu ce se ocupă fiul ei? Să sperăm că nu pare o persoană  foarte bună.
— Vino, draga mea! Cred că îți este foame, vino să mănânci!
Nu am putut să zic nimic, parcă am rămas fara glas. La aceea oră din noapte, dumneaei a pregătit totul pentru mine. Oare să mă fi înșelat? Să nu fie el criminalul? Dar dacă ar fi posibil, de ce a venit să mă scoată din închisoare? Cred că am luat-o razna!! Trebuie numaidecât să mă culc, va trebui să revin cu picioarele pe pământ.
Am început să mănânc, multe feluri de mâncare erau pe masă, nu știam cu ce să încep așa că ea mi-a pus în farfurie un fel de friptură cu salată.
— Foarte gustoasă! spun  arătând spre farfurie. Să vă fie binecuvântate mâinile!
— Ei, draga mea, mă simt onorată de prezența ta!
— Păi, nu sunt o persoană importantă, sunt așa numită o criminală!!!
— Cine crezi că a aprobat nazaconiile acelea, tu o fată așa de drăguță....Nu se poate....spune zâmbind.
— Aș vrea eu să fie așa...
— Lasă, acum au trecut toate, vei începe o nouă viață! Încearcă să uiți tot! După mine, pot spune că ești o fată puternică!
— Vă mulțumesc, m-ați încurajat foarte mult prin asta!
După masă am fost condusă într-o cameră. Am rămas uimită de ceea ce văzusem. Patul dublu era înconjuratde rafturi pline cu cărți, cred că nu voi mai ieși de aici.
Am făcut un duș cu apă fierbinte, lăsându-mi pielea să fie răsfățată de cristalele strălucitoare și fierbinți.
După câteva minute, m-am întins pe pat adormind instant.
M-am trezit la ofa 04:05 minute, mi-am luat un palton gros și am decis să fac o plimbare.
Astfel am început să alerg la deal pe aleea de lângă vilă. Mă gândeam la diferite lucruri în mintea mea și nu mi-am dat seama că am intrat în pădure. Obosită m-am așezat pe o bancă făcută dintr-un trunchi de brad, admirând natura din jurul meu.
— Hei, ce faci aici așa de dimineață? aud o voce în spatele meu.
Întorcându-mă am văzut....  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 19, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ucigasul InfoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum