1 BÖLÜM

990 40 8
                                    

   Bravo,evet yine okuldan atılmayı başarmıştık. Bu arda ben Katıly,Katıly Heawon lise üçe gidiyorum ve arkadaşlarımla kalıyorum.Annem ve babam umrumda bile değiller. Neyse ,arkadaşlarımla tine kavgadan dolayı okuldan atıldık ve bizi müdürün dediğine göre  kötü okula yolluyacakmış. Yarın okulun kötümü olduğunu görücez.

  Sabah uyandığımda filimlerdeki gibi saçım makyajım güzel uyanmadım  doğruca banyoya gidip kısa bir duş aldıktan sonra üstümü giyinerek aşağıya indim.Mutfakta Violetin neşeli sesiyle karşılaştım ''günaydın Kate'' ''sanada günaydın Vio ,spencer nerde hala uyuyor mu?'' çok meşgul olduğundan sadece başını sallamakla yetindi Vio. Vio elindeki omletle karşıma oturdu ve kahvaltımız yapmaya başladık.Merdivenlerden aşağı inen Spen'i görünce mutlu olmuştum ,çünkü onu uyandırmak bir ölümdü ''günaydın kızlar ben hazırım çıkalım'' deyince  Vio'la birbirimize  baka kaldık . Tabi siz bilmiyorsunuz  spen çok  disiplinli biri yani saçı yada kıyafeti onu geçtim makyajı olmasa hayatta dışarı çımaz ve erken kalkmayıda hiç sevmez. ''oooo Spen hanım bugun erken kalkmışsınız hangı dağda kurt öldü?'' dedi Vio dalga geçerek Speen hiç dururmu '' bugun okulun ilk günü olduğu için erkenden kaldım ve hazırlandım nasıl olsa yeni okul yeni hayat veeee yeni aşklarrr '' Spen çok mutlu ve neşeliydi bu yuzden erken kalkımıştı  Vioyla aynı anda ''ya ya ne demezsın'' dedik. 

  Hepimiz kahvaltılarımızı yapmış ve benim arabama binerek okulun yolunu bulmaya başladık. Okulu bulduğumuzda arabayı park edip aşağı indik ''kızlar ilk gününüz güzel geçmesiyle hadi bakalım'' hep beraber okula doğru yürümeye başladık.

   Okul biraz soğuktu yani doğruyu söylemek gerekirse biraz korkmuştum .Okul kapısından girdiğimizden beri bütün gözler bizim üstümüzdeydi. Kızlara baktığımda  herkeze sert bakışlar atıyorlardı bende kendime  güvenerek yürümeye başladım . Okulun kapısından girdiğimizde ilk görev okul müdürünü bulmaktı  okul büyüktü ve müdürün odasını nasıl bulacağımızı düşünürken çalışanlardan biri bize yardım ederk müdürün odasına götürdü. Müdürün odasına girdik ''Siz yeni öğrenciler olamlısınız  hani okulda kavga çıkaran kızlar tam yerine geldiniz '' dedi alaycı bir sesle '' sen ve sen'' vio ve spenden bahsediyordu ''aynı sınıftasınız  sınıfınız  H  ve sen serseri sende ımmm  L sınıfındasın şimdi dağılın '' sesimizi çıkarmadan dışarıya çıktık'' insan bi bizi konuşturur'' dedi Vio spen devam etti '' of ya senle ayrı sınıflardayız Kate'' '' bişi olmaz  ben kendi halime bakarım  siz dikkatli olun  hadi sınıflara gidelim'' Kızları sınıflarına bıraktıktan sonra kendi sınıfıma yol aldım.

   Evet Kate birinci kural asla 4.yakın arkadaş yok . İkinci  kural bu sene kavga yok ve üçüncüsü en  önemlisi aşık olmak  yok. Ben aklımda  kendi kendime kural koyarken sınıfıma geldiğimi  ve fark  ettim  ve sınıftan içeri girer girmez  bütün gözler benim  üzerimdeydi hemen  en arkay oturarak etrafı incelemeye başladım  bişey farkettim ki hala beni izliyorlardı  en sonunda dayanamayıp '' ne oldu ilk defamı  insan görüyosunuzu'' dedim bitch smile yaparak. Ortalardan bir erkek  atladı '' hayır hayır ilk defa bir insan görmüyoruz , ilk defa oraya oturan birini görüyoruz '' dedi  ve herkez konuşmasına devam etti  anlamamıştım  buraya  oturmak suçmuydu . Hele şükür zil çalmış ve hoca gelmişti '' aramıza yeni kişi gelmiş  galiba, evet  kendini anlat '' dedi bana bakarak  bende onun  dedğine uyarak ayağa kalktım '' ben Katıly Heawon, buraya kavgadan dolayı geldim  kendi halimde  biriyim bana bulaşanın canını sıkarım'' dememle herkezin gülmeye başlaması  benim canımı sıkmıştı bunda komik olan ne !!  herkez kendi halinde konuşurken ''Zace  bunu kesin halleder 2 güne kalmaz ağlayark kaçar bu okuldan '' demesiyle  benim sinir kat sayım artması bi oldu  ve anıden patladım '' sen kime ağlak  diyorsun , kimse beni okuldan gönderemez analdın mı!!'' dedim sert ses tonuyla '' görücez yavrum  Zace seni nasıl göderiyor  görücez '' tam bişey söyleyecektim ki hoca '' çocuklar çok abarttınız neyse dersimize başlayalım oturabilirsin Kate saol'' 

  Evet hemen aklımdaki kurallardan ikincisini siliyorum.KESİNLİKLE  KAVGA VAR.

ARKADAŞLAR BU BENİM BU İLK HİKAYEM İNŞALLAH SIKICI OLMAZ BANA ÖNERİLER DE VEREBİLİRSİNİZZ VE AYRICA  ARKADAŞLARINIZLA PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİMM :* :*

ACEMİ ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin