Jennie ayağıni bir ileri bir geri yaparak ritim tutturuyor ardından ağızında bez parçası ile konuşmaya çalışan lisa ya bakıyordu .
Ls : sono sortok bırok bozi
( seni sürtük bırak bizi )Jennie başını eğip kıkırdadı ama bu kıkırdayışında hiç hayır yoktu .
Hepsi jennie ye bakıyor onu pür dikkat ile izliyordu . Hepsi az çok biliyordu neden burda olduklarını ama onlar hala jennie yi eskisi ile karıştırıyordu .
Jennie içinde bir canavar yaratmıştı . Onu oraya haps etmişti . İşini hallettiğinde canavarı salıcaktı ama bir melek olarak.
Jn : hmm biliyormuydun lisa birgün o çenen yüzünden ölüceğini .
Jennie bunu keyifle demişti ama onlar biraz olsun tedirgin olmuşlardı çünkü jennie nin yan tarafinda 1 mete uzağında onların ise 3 metre uzağında bir masa vardı .
Ve jennie o masanın üzerindekiler ile bir sanat eseri çizmeyi planlıyordu .
Bıçak, sigara , çakmak , hâlâ dumanı üstünde olan sıcak kahve ve içinde kaynar olan sıcak su kolanya...Jennie onlara batıça o lanet dilediği , hergün ölmek istediği anıları geliyordu aklına .
Demişti . Onları kendi pislikleri ile öldüreceğini söylemişti . Ve şimdi onu gerçekleştirmeye , boyasını suya batırmaya başlamıştı...
Jn : hmm kimden başlasam acabaa ...
Buldum ! En masumunuzdan ! Yani park chaeyoung . Tabi bu yaptıkları ile aranızdan ancak o masum .Jennie ayağa kalıp yan masaya doğru yavaş yavaş adımlar atmaya başladı .
Hepsi pür dikkat jennieyi izliyordu
Yapıcaklarından habersiz...Jennie kahvesini alıp 1 yudum aldı ardından onların etrafında dolaşmaya başladı .
Sonra durdurmak zorunda kalmıştı çünkü deri ceketi onu terletmeye başlamıştı . Ee heycanı git gide artıyordu hele ki son kişiden alıcağı intikam aklına geldikçe ateşi vücudunu sarıyordu .
Jennie sandalye ye astığı deri ceketine sırtını yaslayıp tekrar oturdu .
Jn : hmm park caeyoung namı diğer rosee . Beni kıskanan rose , beni her defasında istekleri üzerine kullanan yapamadığımda beni cezalandıran rose...
Ve jennie canının yandığını bile bile anlatmaya başlamıştı ...
31.06.2017
Jennie kendine su almak için kantine inmişti . Ama keşke susuz kalsaydı da inmeseydi
Jennie hep yaptığı gibi sıranın en arkasına geçip beklemeye başladı
Onlardan haberiz ...Jennie nin birden itilmesi ve yere düşmesi ile bütün kantinin bakışları onlara dönmüştü .
Jennie kalkmaya yetkilenmişti ama düşlerken daha doğrusu birisi onu iterken ayağı burkulmuştu .
Birden jennie nin önüne karton bardağının içinde dumanı üzerinde olan bir kahve konulmuştu .
Jennie yerden bakışlarını kaldırıp önüne koyan kişiye bakmıştı . Roseydi..
Rs : ah ayakabımın bağacığı çözülmüş
Diyip açık olan bağcığını bağladı . Ardından jennie ye acımayan bakışları ile bakmaya başladı .
Rs : ah yerde kahvemi unutmuşum hadi onu ver jennie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )
Teen Fiction" Vücuduna imzamı atacağım jennie" Artık bir Meleği şeytana dönüştürmüşlerdi ... park jimin / kim jennie başlangıç : 24.03.2020 bitiş : 20.06.2020 ( kısa hikâyedir)