Rolig

72 3 0
                                    

Vi var nu på vej hen mod eiffeltårnet og jeg glæder mig helt vildt!!

'' Sofie? '' spurgte Niall.

'' Ja '' svarede jeg og vendte hovedet mod ham.

'' Må jeg låne din mobil? '' jeg kiggede underligt på ham men nikkede så og gav ham den.

'' Hvorfor? '' spurgte jeg.

'' Ja det kunne du lig og vide '' smilte ham med sine øjne låst fast på min mobil.

'' Ja faktisk for det er min mobil '' grinte jeg. '' men du kan ikke min kode '' fortsatte jeg med et smil. Han kiggede hurtigt op på mig med et smil.

'' Det skal du ikke være så sikker på '' smilte han og viste mig min mobil.

'' Dit æg '' grinte jeg og slog blidt til hans arm.

'' Det var da dig der gav mig lov til at bruge den ''

'' Jeg siger jo heler ikke noget '' sagde jeg. Resten af turen fik mig og Niall snakket og taget en hel masse selfie's og grint( hende og Niall køre i en bil og de andre i en anden ) Han var faktisk rigtig sød. Jeg tror at vi vil blive gode venner. Efter lidt til parkerede vi og jeg skyndte mig ud af bilen. Jeg løb midt ud på græsplænen og stoppede. Hvor var det stort. Lige foran mig stod eiffeltårnet. NICE!!! jeg blev revet ud af mine beundring da jeg mærkede to stærke arme rundt om mig som løftede mig op og drejede mig rundt. jeg begyndte at grine helt vildt og det gjorder vedkommende også og ud fra hans grin vidste jeg at det var Niall. Lidt efter satte han mig ned men han havde stadig sine arme rundt om mig.

'' Sofie? '' sagde Niall pludselig.

'' Ja '' svarede jeg.

'' Jeg ville bare høre om dig og har........''

'' FINGERNE VÆK NIALL!!! '' vi vendte os forskrækket om og så en noget så vred Harry komme traskende hen imod os. Åhhh nej.

'' Harry det er ikke som du tror '' sagde jeg roligt og gik hen mod ham.

'' Når ikke '' han stoppede nogen centimeter væk fra mig. Jeg lyver ikke når jeg siger at hans øjne kunne dræbe. Jeg rystede på hovedet.

'' Så vidt jeg kunne se havde Niall hans arme rundt om dig!! '' han hævede sin stemme så jeg blev nød til at gå lidt tilbage.

'' Harry please hold op. Mig og Niall er bare venner. Det er dig jeg elsker '' jeg vidste at det ville ikke hjælpe hvis jeg også hævede stemmen så jeg forholdt den rolig.

'' Jeg ved det '' han kiggede ned i jorden. '' Men jeg gider ikke have at han rør dig!! '' forsatte han med en barsk stemme og kiggede hen på Niall.

'' Nej nej '' jeg smilte sødt til ham og han gengældte det.

'' Godt '' han lænede sig frem og satte sine læber på mine.

'' Jeg elsker dig '' sagde han da vi trak os.

'' Jeg elsker dig '' sagde jeg.

My LoveWhere stories live. Discover now