,,-IGEN NASH COL ELMEGYEK RANDIZNI!!-Mondom hangosabban."
Azóta eltelt egy hét. Nash minden nap bejött hozzám, aminek nagyon örültem. A többiek is egy párszor bejöttek hozzám. Alig vártam hogy ki kerüljek, de hála égnek ki engedtek a ,,börtönből".
A lányok jöttek értem és együtt mentünk haza, de sajnos most nem jöttekbe pedig tudták hogy egyedül leszek ☹. Egy óra elteltével csengettek. Ezzel megzavartak az új hobbimmal. Szidtam az eget is, hogy ki a fene zavar engem anime nézés. Le mendtem nagy zajjal és ki csaptam az ajtót azzal a szöveggel : ,,Hogy ki a fene vagy és minek vagy itt"
-Hát elméletileg a barát jelölt de úgy látszik nagyon meg zavartalak, akkor megyek – mondja
-Nehogy el menj – húzom be az ajtón. Na itt per pillanat nem gondolkodtam el azon hogy egy 70 kilós húzok magam felé aki egy 50 kilós lány. Mi lett a végeredmény? Palacsinta lettem és úgy lefagytam mint a google.
-Öhm... - pirulok le rák vörösen
-Szia – suttogja a számra mi közben rajtam tehenészkedik
- Leszállnál rólam?
-Nem, miért nem jó vagy lehetünk így is - fordít az álláson és így a derekán ülök. Ezzel együtt megfogott és magára húzott
-Kényelmes hercegnő? – húzza fel az egyik szemöldökét
- Fogd be – ütök a mellkasára
Élvezzük a pillanatot, de utána eszembe jut hogy a bejárati ajtó előtt vagyunk és nincs bezárva az ajtó. Kezdenék felülni de ő vissza húz.
-Hagy álljak már fel – mondom neki durcásan
-Nem – mondja gyerekesen
-Nash..
-Oké oké – engedi el
Elereszt és bezárom az ajtót, ő e közbe fel áll és leül a kanapéra.
Miközben felé tartok és ülnék le mellé az ölébe ránt..
Virág
Bocsánat hogy ultra meg bazi nagy késéssel hoztam a rész de mostanában nagyon sok dolog jött közbe mint például ez a vírus. Remélem mindenki jól van és bírjátok a karantén dolgot vagy mit. Mindenkinek szép estét!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szomszéd fiú és a lúzer
DiversosEgy lány akinek lett egy új szomszédja és fiú. A lány tornázik de titokban djzik és csak a barátai tudják ez kifog derülni valaha?Mi fog történni a lánnyal és a fiúval?