22. deo

1.1K 58 0
                                    

Širok osmeh mu se ozario na licu kada sam ušla u stan noseći trenerku i majicu na bretele. Vezala sam kosu u visok rep i skinula sam sve narukvice sa ruku kako ništa ne bih pokidala.
A: ,,Čekao sam te."
Prišao mi je pruživši mi četkicu.
J: ,,Kako si znao da ću doći?"
Zaobišla sam merdevine i pratila njega koji je prišao crvenoj farbi koja je već bila započeta sa mešanjem.
A: ,,Ja ću ovo da uradim."
J: ,,A ja?"
Ispravio je kičmu i otresao ruku kojom je mešao. Pogledao je oko nas te mu se pogled prikovao za tapete.
A: ,,Ti si žensko, imaš bolje oko za sve ovo, gde misliš da bi trebalo oni da idu?"
Otkrila sam jedan deo tapeta koji je na sebi sadržao oblike tamnog drveća nepravilnog oblika, poput onog iz horor filmova a pozadina je bila tirkizna.
J: ,,Ti imaš čudan ukus...za slaganje boja."
Pošla sam niz drugi hodnik uđevši u sobu koja bi trebalo da predstavlja spavaću sobu. Prislonila sam tapete na zid gledajući koja bi se još farba uklopila uz njih. Ostavila sam tapete na sto koji se nalazio nasred sobe setivši se kako je izgledala Martinina soba. Sve je bilo drugačije. Svaki kutak je bio poseban, i odisao je njenim karakterom; opisivao je njenu dušu, ali sada nema ni traga te starice u ovom stanu jer je skinuo svaku mrvu koja je njoj pripadala. Pomalo sam bila ljuta na Alekseja zbog toga, a onda bih se setila da je sada ovo njegov stan i da on ima prava da ga preobrazi u šta god on želi. Svejedno, i da sam htela da ga sprečim u tome, već je kasno.
A: ,,Jesi li osmislila?"
Prikrao mi se poput duha i tiho mi prošaputao na uvo od čega su me podilazili žmarci.
J: ,,Ne baš. Ali mogao bi da kombinuješ tapete sa jednostavno obojenim zidovima. Mislim da bi to bilo lepo. Pogledaj."
Pokazala sam mu na zid pred nama, gde se prostirao jedan veliki prozor od poda do plafona i bio je širok oko dva metra.
J: ,,Taj zid mogao bi jedini da bude sive boje, onako nežne nijanse, a ostali mogu da budu u tapetima."
A: ,,A kažeš mi da nisi osmislila."
Prikovao je svoj pogled za moj veoma odlučno. Gotovo me je gutao njegovim plavim okeanskim očima, sve više mi se približavajući.
A: ,,Sviđa mi se to što vidim."
J: ,,Ne sviđa mi se to što mi stojiš tako blizu."

Savršeno nesavršeni (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora