23. deo

1.1K 57 0
                                    

U osnovnoj školi bio je Dripac; mentol koji je kršio zabrane i tinejdžer koji je pravio velika sranja. Ponovo sam videla tog klinca koji nije voleo da živi po tuđim pravilima i koji je uspevao u svemu šta god da je zamislio.
Više nije taj idiot iliti Dripac, sada je ženskaroš koji lako ume da ušeta u razgovor i zna kako da komunicira sa ženskim bićem. Toliko lako sve radi da nisam ni primetila da sam i ja počela da odgovaram na njegovo flertovanje.
A: ,,Smeta ti?"
J: ,,Da."
Rekla sam, odmakunvši se od njega.
J: ,,Došla sam da ti pomažem i da se oslobodim loših misli, rekao si da rad pomaže, ali ne i da flertujem sa tobom."
Iskrivio je usne očigledno nenaviknut da ga odbijaju.
A: ,,Ti si taj tip devojke."
Izvila sam obrvu.
J: ,,Koji?"
A: ,,Bićeš uvek verna kao pas svom vlasniku, to jest svom dečku."
Razočarala sam se što je to bila istina.
Biti veran svom partneru znači imati poštovanje prema njemu ma šta god da se dešava između vas. I bila sam verna, a nije trebalo da budem, jer on mene nije poštovao toliko koliko ja njega. Toliko me nije cenio da čak nije ni birao sa kim će da spava.
Osećam se užasno poniženo dok mi se delići mog života od poslednjih dana polako sklapaju.
J: ,,Mislim da je u tebi problem što si ti lutalica."
Ostao je zatečen. Ali je potom prasnuo u smeh.
A: ,,Dooobro. Jedan nula za tebe."
Zadovoljno sam se nasmejala izađevši iz hladne sobe obloženom golim zidovima.
A: ,,Odlaziš? Laura? Nisam mislio da budem grub."
Izvukla sam par nekorišćenih rukavica iz kese koja se nalazila na prljavom podu. Podigla sam istu i zakačila je na nešto što bi trebalo da predstavlja čiviluk u hodniku.
J: ,,Ne odlazim. Ali si bio."
Uzela sam jednu valjak i umočila ga u farbu.
J: ,,Mogao bi prethodno da razmisliš o stvarima koje ćeš izgovoriti."
Izbledeo zid boje kože je postajao sve svetliji otkako sam pritisla farbu jače.
J: ,,I dalje mi nije jasno šta devojke vide u tebi."
Prišao mi je, uzevši mi valjak iz ruke.
A: ,,Ima vremena da me upoznaš, po drugi put koji je zapravo prvi."
J: ,,Onda ne donosi brze zaključke o meni takođe."

Savršeno nesavršeni (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant