-Biankaaaa! Ne szaladj el!-kiáltott utánam, de már késő volt. Egyszerűen nem tudtam már ott maradni, nem bírtam feldolgozni a történteket,akárhogy is szerettem volna. Ennél nagyobb csalódás,már nem is érhetett volna. Sosem gondoltam,hogy képes ilyenre. De mint szokás szerint most is tévedtem. Szaladtam tovább zokogva és arra lettem figyelmes, hogy nem ismerem ezt a környéket. Egy szóval eltévedtem. Komolyan már csak ez hiányzott.
5 hónappal ezelőtt
Sapchat : b.e.N.c.e.e.e.-added you as a friend.
Megnézem a telefonomat, nincs is Bence ismerősöm. Elfogadom,miért is ne?
Snapchat from :b.e.N.c.e.e.e.
Küldött egy fényképet. Hűha, na hát ez gyors volt. Megnyitom és lássunk csodát,egy szép göndör hajú srác jelenik meg a képen. Jól megvizsgálom a képet, nagyon aranyosnak tűnik. Telerakta a képet emojikkal, meg minden félével és még írt egy annyit, hogy "hello". Hát most gondolkodom egy kicsit,hogy mit tegyek. Egyszer élünk. Csináltam egy képet és még köszöntem is. Megnézem alaposan a képet,majd elküldöm. Ki is lépek a snapchatből.
Snapchat from b.e.N.c.e.e.e.
Írt. Hűha, hát ez nagyon gyors volt. Megnyitom, nagyon kíváncsi vagyok már.-Hűha, nagyon szép vagy.
Megnézem, hogy jól látom, vagy most mi van?
- Öhm... köszi?!
-Meg bizonytalan is.
Meghökkenek. Én bizonytalan? Kikérem magamnak!
-Nem, nem vagyok az csak próbálom felfogni a helyzetet.
-Milyen helyzetet?
-Mindegy.
-Hát oké, van kedved beszélgetni?
-Most is azt csinálom,nem?
-Hát de,csak gondoltam azért megkérdem.
-Rendben, miről szeretnél beszélgetni?
-Na hát először is, bemutatkoznék... Lukács Bence-Márk vagyok,17 éves, Marosvásárhelyi. Na és te?
-Varga Adrienn-Fruzsina vagyok, 16 éves szintén Marosvásárhelyi.
-Uuu komolyan?
-Igen.
-Na hát annak örülök.
-Minek is?
-Hát, hogy Vásárhelyi vagy.
-Hát sajnálom, de akkor el kell, hogy szomorítsalak, mivel nem leszek már sokáig itt, mivel költözöm Párizsba. Mindig máshol lakunk, laktam már jópár helyen.
-Azta véletlen egybeesés, de vannak rokonaim akik Párizsban laknak.
-Hűha, tényleg?
-Igen.
-Szuper, de most mennem kell.
-Ilyen gyorsan? De kár, remélem később még beszélünk.
-Igen, persze később...
-Rendben, hát akkor majd még írok, szia szépség!-méghogy szépség.
-Szia!Nem hiszem el, hogy megint nem sikerül, már vagy két órája szenvedek ezzel a rajjzal. Nem sikerül, sehogy sem. Sehogy sem lesz belőlem igazi művész.
Facebook:Bence Márk Lukács ismerősnek jelölt.
Most mindenhol bekövet, meg bejelöl?
Rámegyek az oldalára, eléggé jóképűnek tűnik. Főleg a göndör haja. Istenem, miért a göndörhajúak, barna szemmel a gyengéim? Egye fene visszajelölöm itt is, miért ne. Megszólal a telefonom. Lia, a legjobb barátnőm, tehát felveszem.
-Szépséges jóestét kívanok!
-Na igen már amennyire az...
-Na mi történt? Öntsd csak ki a kis szíved a jó öreg Liának.-elnevetem magam, ezen mindig nevetnem kell.
-Körülbelül 2 órája szenvedek egy rajzommal és sehogysem akar sikerülni...
-Hadd lássam!
Megfordítom a kamerát és arra leszek figyelmes, hogy Lia szája tátva marad.
-Te lány, de őszintén,mi nem tetszik neked ebben? Jó mondjuk, azt hiszem megtaláltam a hibát.Nos igen segített és végül jól sikerült,mindig segít nekem mindenben, imádom őt. Körülbelül 3 órát beszéltünk elmeséltem neki a mai srácot, nagyon megörült neki, csak nem tudom miért kell ennyire felfújni ezt az egész dolgot. Mondjuk ő Lia, ez megszokott dolog tőle.
Fárasztó nap volt a mai, veszek egy forró fürdőt és lefekszem aludni.
YOU ARE READING
Hagyd menni
Romance-Biankaaaa! Ne szaladj el!-kiáltott utánam, de már késő volt. Egyszerűen nem tudtam már ott maradni, nem bírtam feldolgozni a történteket,akárhogy is szerettem volna. Ennél nagyobb csalódás,már nem is érhetett volna. Sosem gondoltam,hogy képes ilyen...