Глава 28

652 49 1
                                    

Я встала вранці Юнги все ще спав тому я одяглася пішла готуватися до зустрічі батьків.

Я встала вранці Юнги все ще спав тому я одяглася пішла готуватися до зустрічі батьків

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Пройшло 2 години і на кухню спустився Юнги.
- Доброго ранку ти вже встав.- посміхнулася я.
- Доброго ранку, навіщо ти стільки готуєш?- запитав Юнги в сів за стіл
- Сьогодні ж приїдуть батьки.
- Як я його не можу терпіти.
- Юнги ти про кого? Про свого чи мого тата.
- Про їх двох
- Я щось тебе не розумію, ти ж добре з ними спілкувався.
- Я ніколи не вірив у добро багатих, вони завжди всіх використовують.
- Ти про що? Мій тато не такий.
- Ха не такий! А ти не думала чого він тебе знайшов саме тоді коли в компанії були проблеми, він привів тебе на той захід де нас і познайомили. Потім ви приїхали у нашу компанію хоча не мали і перед тим твій і мій батько говорили зі мною на рахунок нашого одруження!- надкусив яблука Мин.
-  Я не вірю, цього не може бути!
- Може Крихітко, може. І сьогодні в цьому переконаєшся.
- Що ти вже задумав?- я стала хвилюватися.
- Через півгодини дізнаєшся - Юнги встав і кудись пішов.
У Двері подзвонили я відкрила і побачила тата він був схвильований.
- Татусю, що сталося?
- Мисо радуйся і швидко збирай речі.
- Але чому? Я.. я не хочу... Тату я хочу жити з Юнги.
- Мисо донечко в компанії зараз великі проблеми через компанію "Perlinka" і пару днів назад керівник компанії мені зателефонував і запропонував мені вигідну пропозицію.
- Тату ти можеш мені все нормально пояснити.
- Коротко кажучи пару днів назад все було добре. І ви з Юнги мали розлучитися але справи компанії пошли значно гірше і мені зателефонував власник "Perlinka" і запропонував на тобі одружитися.
- Тату а ти мене не забув запитати?
- Вибач доню але будь ласка, допоможи мені, допоможи нашій компанії!!!
- Але я не хочу, тату я хочу залишитися з Юнги я здається закохалася в нього.
- А він в тебе, доню він тебе кохає, ти задумувалася про його почуття, він хоч раз тобі про це говорив!!!- тато почав кричати.
- Ні але...
- Доню зрозумій, Юнги не той тип хлопців які можуть закохатися раз і на завжди. А ти повинна завжди бути щасливою.
- І ти думаєш якщо я вийду за багатшого то стану щасливою?
- Ти зможеш з ним потім розлучитися. Доню вибач але я вже підписав договір тому збирай речі і їдемо до нього в будинок.
Я була розчарована почутим невже Юнги був правий і тато мене використав. А де і сам Юнги може тато правий і я для нього нічого не значу. Я дійсно не згадаю жодного разу щоб Юнги хоч згадував про кохання до мене. Тому я зі сльозами навіть і незібрала речі та  ми поїхали.
Ми їхали у повній тиші а я все думала про слова тата та Юнги мені закрутилася голова тому я попросила тата зупинити машину.  Я подихала повітрям і ми далі поїхали.  Приїхали ми лише від вечір до високого здания тато провів мене до квартири де сказав чекати на мого нового майбутнього чоловіка. Тато пішов а я просто стала плакати і заснула.
Прокинулася я вночі від того що двері квартири відкрилися я схватилася з ліжка а в дверях стояв селует чоловіка.
- Ну привіт, скучила.- роздався доволі знайомий, голос і він став до мене підходити.
І я побачила....


Я не здогадувалася, що демон може бути, таким прекрасним...Where stories live. Discover now