Selamun Aleyküm :D :D Mağlum dün Jin Hyung'umuzun,ommamızın,omuz hyung'umuzun doğum günüydü.Ben ve nunam Jin'e özel bir oneshot yazmaya karar verdik geç yayınlandık ama olsun :) hikayeyi doğum gününe yetiştirmek için acele yazdık olaylar hızlı hızlı inşallah beğenirsiniz ! Keyifli okumalar ~~
Daha 13 yaşındaydım.......
Onu ilk gördüğümde nutkum tutulmuştu resmen.Hani kalp atışlarını beyninde duyarsın ya öyle birşey işte.Heyecandan bacakların titrer, ellerin buz keser, kendi konuştuğunu duyamazsın, anlamazsın...İşte böyle birşey.....
Gerçekten gözlerim ona mühürlemişti, kokusu başımı döndürmüştü.Sesi okadar hoştuki ömür boyu onu dinleyebilirdim...
Ama sadece iki dakika onun insanı kendinden geçiren sesini duyabildim.Aklımda en son onun sesi, artık duymayan kulaklarımda en son onun sesi kalmıştı.....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okuldan çıkmıştım , ortaokula gidiyordum daha.13 yaşındaydım.
Otobüse bindim bütün koltuklar doluydu.Ama şükür ki en arkadaki ikili koltuk boştu.Hemen oturdum, otobüs sonraki durakta durdu.İşte onu görünce bende kalbimin durduğunu hissettim...Sadece benim yanım boştu, bana doğru yaklaşıyordu...Sanki bulutların arasından güneş üzerime doğmuştu.....
Yanıma oturdu, kulağında kulaklık vardı.Aynı yaşlarda gibiydik.Büyülenmiştim, aval aval onun suratına bakıyordum.Ona baktığımı anlamıştı bana döndü, rahatsız olduğunu zannettim ama o bana kocaman gülümsedi.Kalbimin eridiğini hissettim, ilk defa böyle birşey hissetmiştim.Kalbim beynimde atmaya başladı, bacaklarım titriyordu, ellerim buz kesmişti. Hiçbirşey düşünemiyordum, beynim durmuştu sanki.O müzik dinliyordu sonra hafiften mırıldanmaya başladı.Pür dikkat onu dinliyordum.Sesi büyülü bir melodi gibiydi, kendimden geçmiştim.En fazla iki dakika onun sesini duyabildim.Bu bana fazlasıyla yeterdi çünkü şarkıyı mırıldanırken başı omzuma düştü.Kalbim patlıcakmış gibi atmaya başladı.Okadar hızlı atıyorduki sesinden uyanabilirdi.Omzumda uyuya kalmıştı.Eğilip yüzünü incelemeye başladım, bütün ayrıntılarını beynime kazımak istiyordum, yüzünü ezberlemek istiyordum.Yüzü kusursuzdu, alt dudağı kalındı çok tatlı gözüküyordu.Sonra üniformasında isminin yazılı olduğu yaka kartını gördüm."Kim Seok Jin", İsmide kendi gibi harikaydı.Çok güzel kokuyordu, kendimden geçmiştim.O uyanmasın diye ineceğim durağı bile geçmiştim. Olsun onun yanında yakınında kalmak istiyordum.Gözlerimi ondan alamıyordum....
Birden bir korna sesi ardından fren...
Karşıdan bir kamyon üstümüze geliyordu, o an sadece kalbimin sesini dinledim, başka hiçbirşey düşünemedim.Bedenimi onun üzerine kapattım, ona zarar gelsin istemiyordum.Aklımı kaçırmış olmalıydım ama zaten aklım onu görünce uçmuştu......
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Gözlerimi hastanede açtım.Karşımda annem vardı."Anne"dedim ama kendi sesimi duyamıyordum.Annem ağlıyordu,"Anne"diye bağırdım tekrar."Anne kendi sesimi duramıyorum!"dedim, ama annemide duyamıyordum.Bağırıp cırlamaya başladım, ne kendi sesimi nede etrafta beni sakinleştirmeye çalışan insanları duyabiliyordum....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤