Arkadaslar yine dayanamadm arayı kısa tutmaya karar verdim artik lutfen emegimi yemeyinn ve okudugunuz bolumlere oy verin lutfen simdiden saolun
--
İşte simdi herkez su acarın kim oldugunu ogrendiKapıdaki egenin arabasına yürürken bizimkiler -bizimkiler dedigim berke ece ve çağlar alkıslayarak 'suğğ suğ diye bağırıyolardı.Bu hallerinr yuzumu burusturdum
"Nabıyonuz siz allasen benim ismim bu tezahuratlara hiç yakışmıyo ismimden sogudum yapmayın nolorr " dedigimde tamam diyip sustular.
Arabada tabisi ben öne oturdum."Cocuklar bize gidelimde film falan izleyelim hem kutlama falan olmus olur " dedim .Hepsi onaylayan sesler cıkarinca annemi aradim.
'Annecim canım evdemisin?'
'Saol kizim sordugun icin saol iyiyim' dedi iyiyim kelimesine baski yaparak.
"Oy oy sultanim ozur dilerim ben onu sormayi unuttum ama iyi oldugunu ogrendimyaa neyse asil konumuzu diycektim sen evdemisin biz cocuklarla eve geciyoruzda ? " "hayır cocukluk arkadasim aysun varya hani sende taniyosun ha iste onunla cay icmeye gidicez aksam donerim ben keyfinize bakin siz " " tamam annecim optum seni" diyip telefonu kapattim.
Eve geldigimizde saat 6 olmustu ve saatler geri alındığı icin hava kararmıştı bile .Eve girerken evde hicbisey olmadigi aklima geldi "hey hey ben eve girmeden bi markete gidip geliyim berke siz gevip iceri film secin ben 5 10 dakkaya gelirim." diyince onaylayip iceri gectiler.
Kapıyı kapatıp ciktim.Of off market iki sokak arkada.Valla tirsiyom haa .Oha lann o ses neydii yok yok bisey deyildir su kendini seyetme hicbisey yok
egenin agzindan
Su evden cıktığında hava karamıstı ve markete gitmek icin ara sokaktan gitmesi gerekiyodu.
Bende onun arkasından evden ciktim.Onu yanlız bırakamam sonucta.
Aramizda 3 veya 4 metre kaldıgında su birden kosmaya basladi .Salakmı bu kız.Öyle bi koşuyoduki sanki atlı kovalıyo.
Bende kosmaya basladigimda yoldan dönüp caddeye saptı.
Su karsıdan karsıya gecerken bi araba hızla ona doğru geliyodu.Birden suyu tutup kaldırıma atladım .Eger onu tutmasaydim araba carpıcaktı.
su yerde sırt üstü yatıyodu ve bede unun ustundeydim.Gözleri saskınlıktan kocaman açılmıstı ve kalbi deli gibi atıyodu.Nefeslerimiz birbirine karısıyodu.
Daha fazla kendimi kaybetmeden ayaga kalktım ve suyuda kaldırdım.Kaldırır kaldırmaz ağlayarak bana sarıldı bi yandanda 'tesekkür ederim , tesekkur ederim' diyerek boğuk bi şekilde fısıldıyodu .Kafasını oksayarak fısıldadım 'shh Geçti bebegim geçti '
Ağlamasının bitmesini bekledim.Sonunda kafasını kaldırdığında o tipini görünce gülmemek icin kendimi zor tuttum cunku makyajı akmış ve panda gibi olmuştu.Masum masum bana bakarden ona tekrar sarildim ve kolumun altina alarak markete dogru ilerledik.
Onun bende yarattığı hissi seviyorum.Bi dakika ne dedim ben.Hayırr hayır olmaz bidaha olamaz.Denizden sonra olmaz (denizin kim oldugunu ilerki bolumlerde anlarsiniz ama kiz yani onu bilin ddafdhagd )
Eve donerken kolumu sunun omzundan cekip hizlica yürümeye basladim.Baglanamam Su ya baglanamam.
Su'nun AğzındanNoldu simdi buna birden bırakıp hızlıca yürümeye basladi .Ne güzel gidiyiduk iste.Zaten o şekilde yürümemiz rüya gibiydi ve ben rüyadan uyandım.Egoist pislikk.
Sonunda eve geldigimizde ben mutfaga gidip cipsleri ve cerezleri bosalttim .Cikolatayi ve jelibonlari tepdiye basıp kolayida alarak salona gectim.
Filmi secmisler.Ruhlar bölgesi .Ohaa nahh izlerim yuh lann olmasss .Ben bunu sinemada izledigimde tum salon filmi deyil benim cığlıklarimi dinlemisti.En sonunda berkeyle beni sinemadan atmıslardı.Cok utanc veriyiydi ama cok güzeldi.
'Hey hey heyy beyler bayanlar nah izlerim ben bu filmi size iyi seyirler hadi eyw ' diyip arkami donucekken çağlar ve berke cekip beni aralarina oturttular."İzlemekten baska caren yok , cok eglenceli olucak bence" diyerek göz kirpti berke .Götelekk
"Cekilin lan bari kankamin yanina oturuyum olm" diye çağları itip yanıma oturdu ece.Oy guzumm dsfagdgahd
En sonunda filmi baslattik.Filmin yarisina kadar eceyle birbirimizle bütünlesmistik resmen.Gerilmekten heryerim ağrıdı lam
İhtiyac molasi verdigimizde hekez biyere dagilmisti ve bilin bakalim hangi iki kidi salonda yanliz kaldii hadi hadi tahmin edin zor deyil tabikide ege ve ben -,-
Sadece nefes seslerimizi dinliyoduk.Ve o gariptirki cok sinirli duruyodu .Naptım ben ona.Yanimizda biri oldugunda yabanci biriymisim gibi davraniyo yada herzamanki gibi benden uzaklasıyo sinirle
Sonunda herkez salona doluştuğunda filme basladik.Birden ekrana bisey fırttıgında yanımdaki ilk kisiye sarılmam bir oldu.(multimedia temsili :D ) Bi dakika bi dakika bu sarildigim kisi kim.Ellerimi o kisinin üstünde gezdirmeye basladim oha lan baklavalara gel hele hele berke heralde bu evet evet berke bu sıgara kokusuda ondan geliyo .Sigarami ?? berke sigara icmezki OMG kim buuuu
Kafamı kaldırıp baktığımda sırıtarak bakan bi çağlar , caglara kuala misali sarılmış hatta bütünleşmiş bi su , ağzı açık bir ece ve iki adet sinirden çenesi seğiren daş varlık berke ve ege
Aha Şimdi sıçtıkk !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
AcakEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...