♡ FINAL ♡

663 60 0
                                    


' You may Kiss'

ဘုန္းေတာ္ႀကီးရဲ႕ ေကာင္းခ်ီးေပးသံ အဆံုးမွာ လက္ခုပ္သံ တေျဖာင္းေျဖာင္းနဲ႔ အတူ မဂၤလာစံုတြဲရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းအစံုကလည္း တြဲယွက္လို႔...

ဒီေန႔က Noona ရဲ႕ Wedding...

မိသားစု မရွိေတာ့တဲ့ Noona အတြက္ ေဂ်ာင္ဆူးနဲ႔ ရိဖန္Hyung ကသာ မိသားစုအျဖစ္ ေနေပးခဲ့သည္....

ငယ္ငယ္တည္းက ေဂ်ာင္ဆူးကို ထိန္းေပးခဲ့တဲ့အမမို႔ သူမ်ားလက္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္ရတာ စိတ္မေကာင္းေပမယ့္ Noona ေပ်ာ္ေနတာ ျမင္ရေတာ့လည္း ေဂ်ာင္ဆူးပါ လိုက္ေပ်ာ္ေနရျပန္သည္...

ရိဖန္ Hyung ကေတာ့ ဧည့္သည္ေတာ္ေတြ ၾကားထဲ တကုပ္ကုပ္....

ကုမၸဏီ က ရွယ္ယာရွင္ေတြလည္း ပါတာမို႔ လူႀကီး တစ္ေယာက္အျဖစ္ ရိဖန္ Hyung က လႈပ္ရွားေနရေပမယ့္

ေဂ်ာင္ဆူးက စိတ္မဝင္စားတာမို႔ ခန္းမ အျပင္ထြက္ရင္း ေလေကာင္းေလသန္႔ရႈေနမိသည္...

ဟိုဟိုဒီဒီ ၾကည့္ေနရင္း ေဂ်ာင္ဆူး စိတ္ထဲ မလံုသလို ခံစားလာရသည္...

မသိရင္ တစ္ေယာက္ေယာက္က စိုက္ၾကည့္ေနသလိုမ်ိဳး

လိုက္ရွာၾကည့္ေတာ့လည္း ဘယ္သူမွာ မရွိတာမို႔ ၾကက္သီးေတြထလာရင္း ခန္းမထဲ ျပန္ဝင္ေျပးရသည္...

မဟုတ္လို႔ ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို ရုပ္ေခ်ာေခ်ာ ေကာင္ေလးေတြ ျပန္ေပးလိုက္ဆြဲတာဆို ခက္ရခ်ည္ရဲ႕....

ပခံုးေတြ တြန္႔ခါရင္း အထဲ ဝင္ေျပးသြားတဲ့ ေဂ်ာင္ဆူးကို ပါးခ်ိဳင့္တုေလး ခြက္ဝင္တဲ့ အထိ ျပံဳးရယ္ရင္း ေစာင့္ၾကည့္ေနခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလး က တကယ္ရွိခဲ့ပါတယ္တဲ့....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

' က်စ္!... Hyung ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ေျပာသားပဲ ... ကိုယ့္ကားနဲ႔ ကိုယ္ လာပါမယ္ ဆိိုတာကို'

စနစ္တက် ပံုသြင္းထားတဲ့ ဆံပင္ေတြကို ဆြဲဖြရင္း ၿငီးျငဴေတာ့ တရားခံက သြားဖံုးေတြေပၚေအာင္ စပ္ျဖဲျဖဲ လုပ္ျပတယ္...

မနက္က ပြဲလာခါနီး ကိုယ့္ကား ကုိယ္ ေမာင္းမယ့္ အစီအစဥ္က ရိဖန္Hyung ရဲ႕ ကားေပၚ ဆြဲတင္ခံလိုက္ရၿပီး ပ်က္စီးသြားလိုက္တာဆိုတာ..

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now