*בחופש הגדול*
"נו בוא כבר!" האנה גררה את טיילר אחריה. מזג האוויר היה די נעים. טיילר, שעיניו היו קשורות, ניסה להתנגד להאנה. "לאן את לוקחת אותי?" הוא שאל כדי לקבל רמז.
"זאת הפתעה!" האנה אמרה והמשיכה לגרור אותו ברחוב.
"האנה, אני אוהב אותך, אבל את יכולה לפחות לתת לי רמז?" טיילר שאל.
האנה לא ענתה.
כבר בבוקר כשהאנה התקשרה אליו ואמרה לו שהם הולכים לאיפה שהוא, טיילר חשד שהיא מתכננת משהו.
"...בסדר. אנחנו הולכים לדייט" האנה אמרה. רוב הדרך עברה בשתיקה, עד שהם הגיעו לאחד הפארקים הקטנים.
"אני יכול להוריד את הכיסוי עיניים הזה?" טיילר שאל, בעודו מנסה להדביק את קצב צעדיה של האנה.
"עוד לא. אני אגיד לך מתי" האנה אמרה והמשיכה לגרור אותו.
לבסוף, האנה שיחררה את טיילר. "אתה יכול להוריד את הכיסוי" היא אמרה.
כשטיילר הוריד את כיסוי העיניים, הוא די הופתע. באמצע הפארק עמד שולחן פיקניק מקושט. הוא הביט בשולחן במבט מבולבל מעט.
הוא קפץ בבהלה כשמישהו נגע בכתפו.
"סאם!" טיילר רטן בכעס כשראה אותו.
סאם צחק. "סורי, אבל האנה החליטה שזו תהיה הפתעה או משהו כזה"
"בכל מקרה, מה אתה עושה פה? לא שאני לא שמח לראות אותך כאן" טיילר שאל-אמר.
"אה, זה היה הרעיון שלי. חשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד להיפגש שלושתנו. התקשרתי לסאם ושאלתי אותו אם הוא יוכל להגיע בקיץ" האנה אמרה.
"והפעם היא לא התקשרה אליי מוקדם בבוקר" סאם צחק.
השלושה התיישבו ליד השולחן.
"ידעתי שהאנה זוממת משהו ברגע שהיא אמרה לי שאני חייב לצאת מהבית" טיילר גיכח.
"וואו. ואני חשבתי שהאנה יודעת לשקר יותר טוב ממך וממני" סאם צחק.
"הי! אבל טיילר כן האמין לי כשאמרתי לו שאנחנו הולכים לדייט" האנה מחתה.
"לא האמנתי לך גם אז, אבל את גררת אותי לפני שהספקתי להגיד משהו" טיילר אמר ופרע את שיערה של האנה.
האנה הזעיפה פנים. "תפסיק כבר!" היא רטנה.
הם דיברו עוד כמה שעות. הזמן עבר במהירות.
כשהשמש התחילה לשקוע, השלושה הביטו לשמיים.
"זה...מדהים" טיילר אמר בעודו מביט בשקיעה.
"בהחלט" האנה אמרה. היא חיבקה את טיילר מאחור.
סאם הביט בשניהם. הרקע של השקיעה היה מושלם.
"סאם" טיילר אמר פתאום.
סאם הביט בו. "מה?"
"תודה" טיילר חייך.
"על מה בדיוק?" סאם שאל, מבולבל מעט.
"אני יודע שכבר אמרתי לך תודה על זה שהוצאת אותי מדיכאון, כשכתבת את התגובה ההיא. אבל בזכותך היה לי את האומץ להגיד להאנה איך אני מרגיש" טיילר אמר.
סאם והאנה הביטו בו. בהתחלה בהלם.
"זה...שום דבר באמת" סאם מלמל במבוכה. "אם כבר אני צריך להגיד לך תודה, על זה שלימדת אותי לא להתבייש במי שאני"
טיילר צחק. "אני מניח שבסופו של דבר, כולנו עזרנו אחד לשני"
האנה עזבה את טיילר. "הוא צודק סאם. אתה באמת עזרת, לכולם, לנו. אני שמחה לקרוא לך חבר" היא צחקה כשראתה את פניו של טיילר, שעשה את עצמו נעלב.
"אתם יודעים, חשבתי שהפנימיה תהיה כמו הבית ספר הקודם שלי, אבל טעיתי. זכיתי בהרבה חוויות, ובכם מן הסתם" סאם צחק.
טיילר ידע, את השנה הזאת, הוא לא ישכח לעולם.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...