Okulun kalabalık koridorunda gözlerimle Bethany'i arayarak yürüyordum.Bu arada ben Elena...Elena Whilmort.Elimdeki kahveden bir yudum alıp gözlerimle Bethany'i ararken biraz ötede duran Max'i fark ettim.Kendisi okulun popüleri.Bütün kızlar peşinde koşuyor.Ben önüme bile bakmadan bunları düşünürken birine çarptım ve elimdeki kahve adamın üzerine dökülerek yere düştü.O sırada utançtan yerin dibine girmek bile istedim.Ciddiyim.Önümdeki adam bağırmaya başladı:
-Tanrı aşkına! Önüne bakarak yürüsen ne olurdu?!
Ellerimle ağzımı kapattım.Tanrım!Ceketi mahvolmuştu!
-Ben...ben çok üzgünüm.Cidden yanlışıkla oldu!Bağırma bana!
-Tanrım şu ceketin haline bak! Dedi fısıltılı bir ses tınısı ile.
-Seni sakar ceketimi mahvettin!Bunun parasını ödeyeceksin!
O sırada yere düşen kitabımı fark ettim.Üzerine kahve dökülmüştü ve bütün sayfaları ıslanmıştı.Yere eğilip kitabımı aldım.
-Ben sakar değilim sen önüne bakmıyordun! (Yalan)
-Öyle mi?
-Evet.
Bütün insanlar etrafımıza toplanmıştı.Tanrım Bethany bir kerecik gelip beni bu insan topluluğundan çekip kurtarsan ne olur ki?!
-Hem...hem sende benim kitabımın parasını ödeyeceksin!
Güzel ses tınısı ile boğuk bir kahkaha attıktan sonra sinirden koyulaşan mavi irislerini fark ettim.Bu beni biraz da olsa korkutmuştu.
Ya eve giderken beni takip ederse ve evime gelincede kimse görmeden benim önce kafamı kesip çöpe attıktan sonra organlarımı çıkarıp satarsa?!
Kahve bana yaramadı ya galiba.
-Ben sana para falan ödeyemem eğer sen başkalarını kesmeyip önüne bakarak yüreyseydin bunların hiçbiri olmazdı!
Diye bağırdı.Kalabalıktan 'ooo' gibi sesler yükseldi.Kollarımı birbirine dolayıp meydan okuyucu bir ifade takındım.Tam ağzımı açmıştım ki yanımdan omzuma sertçe çarpıp geçtiğinde geri kapatmak zorunda kaldım.Kitaplarımın hepsini elime aldım ve yerdeki boş kahve bardağını tekmeleyip yoluma devam ettim.
Damon'dan
Tanrı aşkına o aptal sarışın kendini ne sanıyor? Alaric'in dolabından zorla çaldığım ceketi mahvetti!O fark etmeden bunu geri koyacaktım! Koridorda ilerleyip Alaric'in kapısını alacaklı çalmaya başladım.İçeriden gelen 'Gir.' Sesini duyduğumda kapıyı hızla açtım ve içeri girip geri kapttım.Gümbürtü gibi bir ses çıkmıştı ama bozuntuya vermedim.
-Heyy...Dostum yavaş ol.Ne oldu sana?
-Bi kız üzerime kahve döktü ve ceketimi mahvetti!
-Bu kadar büyütme alt tarafı bir ceket.Önemli bir ceket miydi?
-Eveettt!
Diye bağırdım ve Alaric'in yeşil gözleriyle ceketi taramasını izledim.Hahaha bezelye göz.
-Aman tanrım!O benim ceketim!
-Ihm....evet.
'Seni mahvedeceğim Damon' diye fısıldadıktan sonra bana kaşlarını çatıp bakmaya başladı.
Ayvayı yedin Damon!
Rosalinda'dan
Okulun boş koridorunda Rihanna'dan bir şarkı mırıldanarak yürüyordum.Derse geç kalmıştım.Sınıfa gidersem Bayan Franklin'den azar işiticektim en iyisi girmemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Bad Blood•
VampireHayat bazen çok zordur.Hele ki sevgiliniz bir vampir,kız kardeşiniz de bir kurtadamsa.'Kurtkadın' mı demeliydim? NOT:Bu bir ortak hesaptır. ©Tüm hakları saklıdır.