Angela merenung wajahnya melalui pantulan cermin . Rambut yang menutup lehernya dikuak kebelakang sementara .
Jelas gigitan warna kemerahan pada lehernya . Kejadian semalam mula belayar kembali . Angela rasa malu tapi dalam masa yang sama dia bahagia.
Selesai mandi Taehyung keluar dari bilik mandi hanya menggunakan tuala . Terserlah ketulan otot pada lengan dan perutnya .
Cepat Angela berpaling dari terus melihat tubuh Taehyung yang terdedah . Bahaya
" Saya dah tolong iron baju abang tadi , saya letak atas katil tu " kata Angela . Taehyung berjalan menghampiri isterinya .
Bau harum mandian Taehyung menusuk rongga hidung Angela . Taehyung kini berdiri dibelakangnya sambil mata turut merenung wajah Angela yang sudah berona merah itu.
" abang stop staring at me like that . Abang buat saya rasa tak selesa "
Taehyung berdecit lantas badan dibongkok menyamai kedudukan kepala mereka .
" Abang suka tengok tompok bunga merah kat leher sayang . Look pretty on you " sengihnya.
Kening Angela bercantum lalu rambut panjangnya dililit oada leher supaya Taehyung tak boleh nampak lagi.
" Sayang takkan dapat sembunyi dari abang sebab abang yang buat " Gelaknya lalu menjauhkan diri dari Angela .
Kemeja hitam diambil lalu disarung pada tubuh . Seluar slack pula dipakai . Kain tuala dicampak atas tilam .
" Sayang , tolong butangkan baju abang " pintanya . Taehyung boleh saja butangkan sendiri . Tapi dia nak usik isteri dia dulu .
" Abang buatlah sendiri "
Angela kekal duduk didepan meja solek sekali sekala matanya merenung Taehyung disebalik cermin . Rambut basahnya disikat perlahan .
" Angelaa Rossiè " meleret suara garau Taehyung memanggil nama penuh isterinya .
Angela menyembunyikan senyumnya . Terhibur hatinya melihat wajah muram Taehyung
Angela mengalah lalu bangkit dari situ .Suaminya memang sengaja nak goda Angela pagi buta macam nii . Baju kemeja dibutang satu persatu .
Taehyung ralit merenung wajah lembut isterinya . Tangan kirinya dirangkul pada pinggan Angela . Jemari kanan Taehyung pula bermain dengan rambut basah Angela .
" Sayang rasa baby kita baby boy or girl ? " soal Taehyung tiba tiba . Kening Angela ternaik apabila mendengar soalan Taehyung .
" Saya tak boleh nak jawab soalan abang sebab kita belum ada baby lagi dan kita masih perlu luangkan masa bersama dulu . Don't expect too much ada baby" jawab Angela .
Riak Taehyung berubah . Rasa semangat dia nak ada anak tiba tiba hilang . Kata kata Angela buatkan Taehyung lemah . Adakah maksud sebalik itu Angela tidak mahu anak ?
Kata kata bekas kekasihnya mula terngiang ngiang ditelinga . Tak , mereka berdua jauh berbeza . Angela layannya seperti pasangan suami isteri yang lain .
Taehyung menjauh dari isterinya , baju kemeja oversized itu dituck in dalam seluar .
Jam rolex serta bracelet sama seperti kalung Angela dipakai berlainan pergelangan tangan . Angela tak perasan pun Taehyung turut mengenakan bracelet design yang sama .
Angela mengeluh , kau nampak tak betapa berharap nya Taehyung nak ada anak .
_To Be Continued_
YOU ARE READING
✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH
FanficTanpa mereka sedar , sebenarnya Tuhan telah merancang pertemuan untuk mereka berdua melengkapi satu sama lain . Tetapi gelaran 'stranger' membuatkan gadis itu menolak rasa yang mula menjalar dalam hatinya . Tak mungkin , mereka stranger yang terpak...