Çalıyordu ama açmıyordu tekrar aradık ve çok değişik bir sesle bi adam bizimle konuşmaya başladı aslında ses bana istemsizce tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum.
-Alo
-Alo?
-Merhaba küçük kız
-Merhaba
-Sen kimsin?Ve ses gitmişti ne olduğunu anlamamıştık ve yüzümüze kapatmıştı neler olduğunu düşünürken bir anda telefon çaldı ve arayan yine aynı kişiydi açtık ve bağırma sesleri geliyordu çok kötü bir sesti ne olduğunu anlamamıştık bağırma sesleri devam ediyordu neredeyse çığlık atıyordu ve sanki yardım edin diyordu..
Ve bir anda telefon tekrardan kapandı yüzümüze hiç bir şey anlamamıştık ben babamı aramak istedim tam numarayı girmiştim ki ayak sesleri geliyordu anında numarayı silip telefonu yere fırlattım ve o anda palyaço gelmişti. Telefonu attığımı sesini kesinlikle duymuştur diye düşünüyordum çünkü çok şiddetli bir ses çıkmıştı bu sesi duymaması için sağır olması gerekiyordu. Kapı açıldı ilk önce gölgesi ve sonrada kendisi gözüktü. İçeri girdi ve yerde olan telefona bakıyordu bu telefonu kim fırlattı dedi hiç kimse cevap vermedi herkesin soluğu kesilmişti korkudan. Tekrar sordu ve "BEN" dedim. Bana baktı çok iğrenç bir şekilde bana bakarak gülümsemişti çok korkmuştum. Yaa dedi bana baktı ve gitti hiç bir şey anlamamıştım ama kötü bir şey olacağını biliyordum kapıyı sert bir şekilde çarpıp gitmişti ve kimse bir şey dememişti. Telefona bakmıştım kırılmıştı telefon dokunmatikti elime aldım ve telefon artık kullanılamaz hale gelmişti.