Polako sam prišla prozoru zaobišavši razbacane papuče pored kauča.
A: ,,Jebeno sam bos."
J: ,,Baš me briga. Sigurno se neću ljubiti sa jadnikom poput tebe."
Zahuktao je i seo na kauč.
A: ,,Zašto me smatraš jadnikom?"
J: ,,A zar nisi? Nazvao si onu devojku glupačom zbog ko zna čega."
A: ,,Ukoliko ne znaš razlog onda nemaš prava da osuđuješ."
Sela sam na rukodržač i dalje gledajući kroz prozor. U prostoriji je bilo izuzetno tiho kao i kada zimi izađeš napolje i ne čuješ nikoga osim snega kako nečujno pada. Oluja između nas je prošla i složili smo se da pričamo tiho i staloženo kako mi komšija ne bi pozvonio na vrata.
J: ,,Reci mi onda razlog."
A: ,,Pa..."
Zbog njegovog meškoljenja na kauču koža pod njim je zaškripila.
A: ,,Mislila je da će biti nešto više između nas. Zar joj nije bilo jasno da je ovo samo na jednu noć?"
Prevrnula sam očima i naglo se okrenula ka njemu.
J: ,,Nisam te bez razloga prozvala. Ti si mentol. Kako ne razumeš da mnoge devojke koje spavaju da tobom misle da će te osvojiti nakon toga što ti se daju?"
A: ,,Osvoje me. Ali na jednu noć."
Uzdahnula sam.
J: ,,Zašto ne bi pronašao normalnu devojku sa kojom bi bio u vezi? Jednu."
Prigušeno se nasmejao.
A: ,,Nije zanimljivo. Pokušao sam, ali sam shvatio da nije zanimljivo imati jednu devojku i to dugo."
Vrtela sam kraj svoje široke majice sve vreme.
Nisam mu ništa odgovorila.
Pored mene sedela je osoba poput Aleka. Zbog toga mu nisam odgovarala? Što sam se ljutila jer ima druge pored mene? Jer mu takođe nisam bila dovoljna?
Ne. Neću nikada razumeti takve muškarce. Nikada.
A: ,,Ostala si zatečena?"
J: ,,Da. Ne znam kojom rečju bih te opisala ali nijedna nije dovoljna loša kao ti što si."
Ponovo se nasmejao.
A: ,,Sviđa mi se kuda ovo vodi."
J: ,,Umeš li da razgovaraš bez flerta?"
Skliznula sam sa rukodržača tačno njemu u krilo. Ruka me je užasno zabolela kada sam refleksno htela da je iskoristim kao oslonac.
Obrglio me je oko struka i približio je njegovo lice mom.
A: ,,Ne umem."
J: ,,Pusti me!"
Stavio mi je prst na usne.
A: ,,Tiše. Čuće te neko."
DU LIEST GERADE
Savršeno nesavršeni (Završena)
SonstigesLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...