7 . ' jisoo / tae / sana / yoongi '

2.4K 132 58
                                    

( daha 3 oy var ama sizi mi kırıcam bee ♡♡♡ )

Jennie tekrar yerine oturmuş elinde ki bıçakla oynarken bir yandan da rose ye bakıyordu .

Hala ciğer gibi yanan rose , acı dolu inlemeler , göz yaşları dökülüyordu.

Jennie için her dökülen göz yaşı onu daha da güçlendiriyor mutlu
ediyordu .

Jennie tekrar elin de ki bıcağa baktı . Ve sonra ki kurbanlarına .

Genç kız ayağa kalkıp onların önüne yürümeye başladı .

Sırada ki kurbanlar sana jisoo tae yoongi idi .

Jennie yüzün de sırıtması ile olduğu yerde dönüp sana ya baktı .

Jn : sırada ki kurbanlar , dikkatinizi çekerim çoğulluk eki kullandım çünkü bir bok 3 kişiyi birden götürdü . Ve ortada bir bıçaklanmış kişi

Genç kız sana nın arkasına geçip kulağına fısıldadı .

Jn : bana sürtük derken kendinin ne boklar yediğini unuttun galiba .

Sana nım gözünden bir damla yaş düşerken kafasını hemen jennie ye çevirdi ardından özür dilercesine jisoo ya .

Jisoo ne olduğunu anlayamıyordu. Belki de anlamamalıydı çünkü birazdan büyük kıyamet koparken en çok yaralanandan da birisi o olmuş olucaktı .

Jennie tekrar diğerlerinin önüne geçip konuşmaya başlamıştı.

Jn : bana sürekli sürtük diyen sana...hmm sence de arkadaşların biliyor mu ne boklar yediğinizi ? Bana sürtük derken aslında senin ne boklar yediğini biliyorlar mı ?

Genç kız bunu derken tae nin gözlerine bakmıştı . Acıma duygusu olmayan gözleri ile .

Tae ise ona yalvaran gözer ile...

Jn : ahh tabikide bilmiyorlardır çünkü arkadaşını boynuzladığını nasıl söyleyebilirsin ki .

Jennie sırıtıp sana ya döndü .

Sa : sonu orospo
( seni orospu )

Jn : ah elbette konuşmalısın bekle bir saniye

Sana nın arkasına geçip ağazını çözmüş ardından eski yerine dönmüştü .

Sa : bana ba-

Jn : hey bekle daha diğerlerinin ağazınıda açıcam o zaman zaten konuşmak zorunda kalıcaksın .

Jennie jisoo nun arkasına geçip onun da ağazını çözmüş hemen yanında olan tae nin yanına geçmişti . Ama çözmeden önce tae nin kullaklarına dudağı değecek kadar eğilmiş ve fısıltı ile konuşmaya başlamıştı .

Jn : sevgilini boynuzlamak nasıl bir duygu tae cik .

Jennie sırıtıp tae ninde ağazını açıp yoongininde ağazını açtıktan sonra sandalyesine oturmuşdu .

Tae nin bakışları yerde iken sana nın bakışları jennie ile savaşıyordu .

Jn : hanginiz anlatmak ister ? Sana ? Tae ?

Jisoo hâlâ hiçbirşey anlamamış dı . Tae ye dönüp soru soran bakışlarını onunla buluşturmuşdu ama tae hala yere bakıyordu .

Jn : öyleyse sen başla sana?

Sa : ne saçmalıyorsun ya sen ? Neyi anlatıcam ?

Jn : hadi ama peki o zaman bize tae anlatsın ha ?

Tae yerden bakışlarını zar zor kaldırıp jisoo ya baktı . Ardından jennie ye .

Js : bir dakkika ya noluyor ? Hem sen neden tek bizim ağazımızı açtın .

Jn : çünkü 2 . Kurbanlarım sizlersiniz !

Js : noluyor tae ! Ne anlatıcaksınız !?

Tae : bende bilmiyorum hayatım saçmalıyor işte .

Jn : hah ! Saçmalıyorum öyle mi ? Pekala o zaman ben sana anlatayım jisoo hatta dur dim direk sana fotoğraflaı göstereyim .

Jennie hızlı adımlarla çantasına doğru yürüp eline aldı ardından içinden 3 tane fotograf çıkarıp 3 nüde jisoo ya tuttu .

Jisoo fotoğraflara bakarken gözünden bir damla yaş düşmüştü . Konuşamıyordu . İnanmak istemiyordu . En yakın arkadaşından aldatılmak istemiyordu ama biliyordu bunlar gerçekdi .

Jisoo nun solunda olan yoongi gördüğü fotoğraflar ile kalbinde acı hissetti . Sevdiği kızın ve en yakın arkadaşının çıplak bir şekilde öpüşürken fotoğrafları ona ağır gelmişdi .

Jisoo bakışlarını zar zor çekip sana ve ikisinde gezdirdi .

Jennie yandan sırıtıp keyifle onları izlemeye başladı .

Js : s-sizden i-ğreniyorum . Nasıl yaparsınız bunu bana ha ! Allah belanızı versin !

Jn : üzgünüm jisoo cum ama boynuzlandın .

Jennie kahkaha atıp tekrar sandalyesine oturup keyifle izlemeye başladı .

Tae yoongi ye bile bakamıyor sadece kafasını yere eğmiş birşekilde olucakları bekliyordu .

Sa: jisoo ba-

Js : kes ! Sizden nefret ediyorum bunu bana nasıl yaparsınız ! Ha ! Sizden iğreniyorum midemi bulandırıyorsun !

Jn : ahh inan bende çok üzüldüm jisoo ama burda beni en çok üzen sey ne biliyor musun ?

Jisoo yaşlı gözleri ile jennie ye sorarcasına bakarken jennie ayağa kalkıp onun önünde durdu .

Jn : yoongiydi .

Yoongi gözlerini sım sıkı yumdu . Eğer burdan sağa çıkarsa tae yi öldürüceğine yemin etti .

Js : o ne a-alaka ?

Jn : çünkü o sana yı seviyordu

Js : ne !?

Tae nin birkez daha gözünden yaş düşmüştü .
Pişmandı çok pişmandı ama son pişmanlık hiçbirşeye yaramazdı .

Yoongi : adi herif ! Piç kurusu !

Jn : daha bombayı söylemedim ama !

Js : daha ne yaptınız ha !?

Jn : yoongi sana yı sevdiğini anladığı ilk gün tae ye söylemiş di .

Js : n-ne ?

Sa : ne ?

Tae ve yoongi hariç herkes şok içindeydi

Onlarında zamanları yaklaşıyordu ...
Jennie bunlar gibi onlarında hayatını mahvedicek di ...

Şeytan birkez daha oyunu kazanmışdı ...

°°°
Sınır : 15 oy + 15 yorum

SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )                         Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin