"Pühh reziller, bunu da mı getirecektiniz başıma?"
Neriman ağlamaktan yorulmuş ve uyuyakalmıştı. Annesinin odaya girmesiyle gözlerini açtı. Gülşen Hanım çok sinirliydi neler olduğunu anlamak için yataktan doğruldu.
"Noldu anne?"
"Bide ne oldu diye mi soruyorsun, Ne bu rezalet Baban görürse ne olacak hiç düşünmedin mi?"
Gülşen Hanım öfkeyle Nerimanın yatağının başında dikiliyordu, elindeki telefonu hırsla kızının üzerine attı. Neriman telefonu eline alıp ekrandaki fotoğrafa baktı. Fotoğrafta Asya, Murat ve kendisi vardı. Fotoğrafın üzerinde" Murat Sezenin yeni çıtırları yazıyordu. " Korku ile yorganı üzerinden atıp yataktan kalktı. " Nasıl olur? " cümlesi döküldü dudaklarından.
" Asıl size sormalı kızım. Siz beni öldürecek misiniz, Baban görse ne olur biliyor musunuz?"
Nerimanın kalbi çarpmaya başlamıştı, gerçekten babası görürse felaket olurdu. Fotoğrafı İnstagramda 1.5 milyon takipçili Bi sayfa paylaşmıştı. Sayfa genel olarak ünlülerin ve fenomenlerin magazin haberlerini yapıyordu. Ağlamaya başladı.
" Anne benim Bi suçum yok, sabah okula gittik sonra da Asya arkadaşım ile buluşacağım sende gel dedi. Ben gitmeyelim dedim ama gelmezsen bir daha konuşmam dedi, yüzüne bakmam dedi. Bende istemesem de gittim. "
Gülşen Hanım öfkeliydi ve Nerimanı yatağa itti kafasını yatağa vurmaya başladı.
"Sus yalan söyleme! Ben seni bilmiyor muyum istemediğin yere ölsen gitmezsin sen. "
Necmiye odaya girdi. Annesinin kardeşini dövdüğünü görünce, Babasının duymaması için kapıyı kapattı.
"Noluyor anne? Delirdin mi bırak kızı! "
"Kes sesini Necmiye al bak, bakta kardeşinin ne haltlar karıştırdığını gör. "
Necmiye annesinin uzattığı telefonu eline alıp fotoğrafa baktı, gözlerine inanamıyordum.Asya ve Neriman yanlarında Bi erkekle oturmuşlar birileri de fotoğraflarını çekip internette paylaşmıştı. Üstelik ahlaksızca" Murat Sezenin yeni çıtırları" yazmışlardı. Şaşkınlıkla elini ağzına kapattı. Neriman ağlıyordu ağlarken de konuşmaya çalışıyordu.
" Abla valla benim bir suçum yok. As Asya, Asya dedi. O ısrar etti gitmek istemedim. "
Gülşen Hanım" Sus ahlaksız "diyerek Nerimana vurmaya devam ediyordu.Koşarak Annesini tuttu ve Kardeşinin üzerinden aldı.
" Anneciğim bir dakika yapma, Bak babam duyacak sonra gelecek daha kötü olacak. "
Gülşen Hanım elini başına koyarak ağlamaya başladı ve Baharın yatağına oturdu.
"Bu da mı gelecekti Yarabbi başıma nedir çektiğim benim bunlardan.."
Neriman yatağına yüz üstü yatmış hıçkırarak ağlıyordu. Necmiye annesinin yanına oturup ellerini tuttu.
"Anneciğim ağlama. Bak Babam duyacak diyorum. "
"Tamam Necmiye sus zaten sinirim tepemde bide seni almayım elime"
Necmiye ortamı yumuşatmak için ne yapması gerektiğini düşünürken, Odanın kapısı açıldı. Gelen Bahardı.
"Anne içeri sesiniz geliyor. "
Neriman öfkeyle yataktan kalktı ve Baharın üzerine yürüdü.
"Sen mi gösterdin Anneme, Sen nasıl bi kardeşsin? Sinsi pislik!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Teen Fictionİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...