55. deo

946 45 0
                                    

Poljubila sam ga u obraz suzdržavajući svoje suze. Nije me ništa pitao sve dok nismo ušli u lift.
O: ,,Šta to držiš?"
Pokazao je prema slikama u mojim rukama.
Uzdahnula sam.
J: ,,Sada ću ti sve ispričati iako ne znam o čemu je reč. Umrla sam danas sto puta."
Spustio je donju usnu i privukao me je u zagrljaj kada su se vrata lifta otvorila. Čim smo izašli naleteli smo na Alekseja. Dosta se očigledno oporavio za jedan dan čim se pored njega nalazila neka crvenokosa devojka. Gledali smo se jedan trenutak, a potom smo obadvoje sklonili poglede jedan sa drugog, i nastavili svojim putem ne pozdravivši se. Sada shvatam da nije lagao kada je pričao o vezama za jednu noć.
Ognjen me je pogurao unapred jer sam zaboravila kuda sam pošla.
O: ,,Šta se desilo između vas?"
Pitao je kada su Aleksej i crvenokosa ušli u lift.
J: ,,Ništa."
Ukucala sam šifru i prva ušla u stan.
J: ,,Samo je kreten i ženskaroš."
Bacila sam torbicu na komodu i otišla u kupatilo da prvo operem ruke. Ognjen je, kada sam ušla u dnevnu sobu, već rastavio sve slike na stakleni sto, ali pismo nije dirao.
O: ,,Verujem da imaš dosta da mi kažeš. Biraj šta ćeš prvo."
Sela sam pored njega na kauč i naslonila glavu na njegovo rame. Počela sam sa Aleksejem jer me svakako on nije mogao rasplakati.
Ognjen me je izbezumljeno gledao kada sam mu ispričala šta se sinoć desilo.
O: ,,Da li si luda?"
Nasmejala sam se.
J: ,,Stvarno Ogi? Želiš li da ti odgovorim na to?"
Izvio je usne.
O: ,,Dobro, povlačim pitanje. Mogla si da ga ubiješ, znaš li?"
Sela sam mu u krilo i prislonila se uz njegove grudi.
O: ,,Šta to radiš?"
Primakla sam mu se.
J: ,,Ovako me je držao i grlio i nemoj mi reći da sam pogrešila kada sam ga udarila."
O: ,,Jasno."
Uzeo me je u naručje i premestio na kauč.
O: ,,Ali svakako..."
J: ,,Nisam ga ubila...svakako je živ. Vidiš da diše i jebe. Znači da je sve u redu."
Prasnuo je u smeh i protrljao rukom bradu.
O: ,,Zašto se i dalje družimo? Podseti me."
J: ,,Zato što me voliš."
Namignula sam mu i kucnula rukom po staklenom stolu.
J: ,,A sada dolazi ovaj nerešiv slučaj."

Savršeno nesavršeni (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang