61. deo

933 48 0
                                    

O: ,,Šta ti se desilo?"
Upitao me je kada sam se srušila na kauč pored njega. Držala sam ruku na srcu koje je i dalje snažno udaralo.
J: ,,Ne pravi se kao da nisi ništa video. Mogu da se kladim da si sve video kroz špijunku."
Prasnuo je u smeh i stavio ruke ispod glave uvalivši se na naslon fotelje.
O: ,,Toliko je tamo bila vrela situacija da je i meni postalo vruće."
Uzeo je časopis sa staklenog stola i počeo da se hladi.
J: ,,Gađaću te."
Samo što je istina bila u tome da se nisam ljutila na Ognjena i da je meni stvarno bilo vruće zbog Alekseja.
O: ,,Bože. Vas dvoje i vaše provokacije...nigde to nisam video."
J: ,,Oh, ma daj, nas dvoje se svakodnevno čačkamo."
Pokušala sam da smanjim značaj Aleksejeve i moje blizosti.
Ustala sam i otišla do kuhinje gde sam natočila hladnu vodu u veliku čašu. Ta jedna mi nije bila dovoljna a grlo mi je i dalje bilo suvo.
O: ,,Ti i ja smo nešto drugo. Khm."
Naslonio se na kuhinjsko ostrvo.
O: ,,Ja ti ne govorim kako su mi misli samo o tome da te poljubim."
Zagrcnula sam se vodom i odmah spustila čašu na kuhinjski sto. Ispljunula sam vodu na Ognjena i zakašljala se. Osećala sam da mi se voda našla i u nosu.
Obrisala sam lice peškirom.
J: ,,Izvini."
Otvorio je oči. Lice mu je i dalje bilo u iskrivljenoj grimasi koju je napravio dok sam ga prskala.
O: ,,Zašto sam ja uvek meta tvojih povraćka i pljuvačka?"
Nasmejala sam se i prislonila peškir uz njegovo lice.
J: ,,Žao mi je, ali ti si kriv."
Uzeo mi je peškir iz ruke i nastavio sam da se briše.
O: ,,Rekao sam istinu. Ono što sam čuo."
J: ,,To su gluposti. Zanemari."
O: ,,Ili su to stvari koje ti želiš da ignorišeš?"
J: ,,Ne."
Odbrusila sam mu. Malo mi se nakvasio gips ali svakako nije bilo ništa strašno. Osim toga što su se razmazale figure koje mi je Ognjen nacrtao.
Skinuo je majicu i bacio je u kantu za prljav veš. To je već bila druga majica za ove dve nedelje.
J: ,,Zašto misliš da ja čuvam sve tvoje majice?"
Iskolačio je oči.
O: ,,Šta radiš onda sa njima? Znaš li koliko sam ih ostavio?"
Tražila sam neku mušku u garderobi.
J: ,,Ostavljaš stvari na svoju odgovornost. Možda sam ih slučajno pocepala misleći da su Alekove... ili brisala pod sa njima."

Savršeno nesavršeni (Završena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin