Stephanie.
Ένιωθα πραγματικά προδομένη από τον Justin. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν νιώθω τίποτα. Πως τους έχω για πλάκα αλλά γι'αυτον ένιωσα το παραμικρό και όποια νομίζει πως τον χαίρεται, είναι πολύ γελασμένη. Η μικρή έχει φύγει για έναν αγώνα και είχα σκεφτεί να το εκμεταλλευτώ και να πάω να βρω κανένα γκομενάκι να περάσω την ώρα μου αλλά τελικά ίσως δεν έχει νόημα καν αυτό. Βαριόμουν να βγω και ήθελα απλά να πάρω εκδίκηση από την τσούλα που μου τον πήρε. Άκουσα να χτυπάει το κινητό μου και το τράβηξα από το πάπλωμα. Είδα το όνομα της Nadia και χαμογέλασα.
"Δεν αντέχεις μακριά μου, έτσι;" της είπα κοροϊδευτικά.
"Άσε τις μαλακίες Stephanie! Έχω κάτι σοβαρό να σου πω."
"Τι έγινε;"
"Θυμάσαι που έλεγες πως όταν μάθεις ποια σε χώρισε από τον Justin θα την σκοτώσεις και θα πάρεις εκδίκηση και και και..." μου είπε και άρχισα να εκνευρίζομαι.
"Ναι επιτέλους μπες στο ψητό."
"Έμαθα ποια είναι." είπε κάνοντας με να πεταχτώ από τον καναπέ.
"ΠΟΙΑ;"
"Η Evelin."
"Ποια Evelin; H Selves. Θα την σκοτώσω την ηλίθια.» γρύλισα.
"Καμία σχέση."
"Τότε ποια Evelin;" ρώτησα
"Σκέψου, κάτσε σκέψου.." είπε με ένα ειρωνικό υφάκι.
"Σοβαρέψου γαμώ και πες μου. Δεν ξέρω καμία άλλη Evel..." έμεινα μόλις κατάλαβα που το πήγαινε. "Δεν μπορεί." ψιθύρισα.
"Κι όμως μπορεί." σχολίασε.
"ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ." φώναξα. Είχα φρικάρει.
"Την είδα να φιλιέται με τον Justin. Ήταν μαζί Steph. Σε δουλεύουν και εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι τόσο καιρό. Απλά σε δουλεύουν." μου είπε εκνευρίζοντας με.
"ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΓΑΜΩΤΟ." φώναξα και κλότσησα ότι βρήκα μπροστά μου. Ένιωσα έναν πόνο στο πόδι.
"Μπορείς να κάτσεις και να το χωνέψεις Stephanie. Εγώ σαν κολλητή σου θεώρησα σωστό να στο πω. Αν θες το πιστεύεις. Τώρα σε αφήνω γιατί ο Jim είναι μόνος. Φιλάκια." είπε και απλά μου το έκλεισε. Έμεινα να κοιτάω το κινητό μου και τότε διάφορες εικόνες μου εμφανίστηκαν στο μυαλό. Η φωτογραφία της που ήταν δήθεν του Ryan. ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ BIEBER. ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΣΟΥΛΑΡΑ! ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΥΧΟΥΝ. Τα είχα πάρει τόσο πολύ στα κράνια. Μπήκα στο δωμάτιο της και άρπαξα το μαξιλάρι της. Ήθελα να τα σπάσω όλα αλλά έπεσε από μέσα ένα τετράδιο. Το πήρα στα χέρια μου και κατάλαβα πως ήταν το ημερολόγιο της. Άρχισα να το διαβάζω, ξεφυλλίζοντας τις σελίδες και αποκαλύπτοντας όλα τα συναισθήματα της για το αγόρι μου. Πρώην αγόρι μου! Βέβαια χάρηκε πάρα πολύ που είναι ΜΟΝΟ ΔΙΚΟΣ ΤΗΣ αλλά όχι για πολύ. Δεν με ξέρει καλά... Ακόμη και χθες που έκλαιγα μου το έπαιζε αγία. Αθώο κοριτσάκι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diamonds Of The Night.
Hayran KurguH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...