Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα. Μια εβδομάδα από τότε που θυμήθηκα τα πάντα. Είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα στο να θυμάσαι την παραμικρή λεπτομέρεια αν και θα ευχόμουν οι άσχημες στιγμές να είχαν σβήσει τελείως. Αλλά από την άλλη από τα λάθη μας δεν μαθαίνουμε; Κάτι που με στιγμάτισε είναι η αυτοκτονία της Stephanie. Δεν περίμενα ποτέ πως θα φτάσει σε σημείο να αυτοκτονήσει. Η αλήθεια είναι πως την λυπήθηκα. Δεν άξιζε. Ξέρω ακούγετε ηλίθιο από την στιγμή που εκείνη μου έχει κάνει τόσα. Αλλά και πάλι, σίγουρα θα έβρισκε άλλον και η Denise δεν θα ήταν τόσο χάλια. Προσπαθούμε όλοι να κάνουμε τα πάντα για να μην πέσει σε κατάθλιψη.
Ένα μήνα αργότερα ήταν μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Ήταν η απονομή βραβείων για τους καλύτερους οδηγούς της χρονιάς. Ξέρω πως δεν θα το έπαιρνα, μα δεν είναι αυτό το σημαντικό. Το σημαντικό είναι πως θα είμαι μαζί με ανθρώπους που αγαπούν τα αυτοκίνητα όσο και εγώ. Φόρεσα το μακρύ, σκούρο μπλε φόρεμα μου μαζί με τις μαύρες γόβες μου. Φόρεσα τα αξεσουάρ και αφού είχα βαφτεί και ετοιμάσει τα μαλλιά μου από πριν, ήμουν έτοιμη. Άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα και βγήκα από το δωμάτιο και προχώρησα στο σαλόνι. Το σπίτι του Justin πλέον έχει και δίκες μου πινελιές. Εδώ και 2 εβδομάδες μου είχε πει πως θέλει να ζήσω μαζί του. Παίρνουμε τόσο ωραία πραγματικά.
«Μωρό μου» άκουσα την φωνή του και αμέσως χαμογέλασα.
«Τι όμορφη που είσαι Θεέ μου» είπε καθώς με πλησίασε. «Ταιριάζει τόσο πολύ με τα μάτια σου αυτό το φόρεμα»
«Έλα σταμάτα..» είπα καθώς ένιωσα να κοκκινίζω. Με φίλησε πεταχτά και με κοίταξε χαμογελώντας. «Άντε πήγαινε και εσύ να ετοιμαστείς, θα αργήσουμε»
Μια ώρα αργότερα βρισκόμασταν ήδη στο κέντρο ώσπου και θα γινόταν η βράβευση. Μπήκαμε μέσα και τους είδα όλους να κάθονται στα τραπέζι τους και να συζητάνε. Τόσοι σπουδαίοι οδηγοί βρίσκονταν εδώ που ήθελα να πάω να μιλήσω με όλους. Προχωρήσαμε λίγο και βρήκαμε το δικό μας τραπέζι όπου υπήρχαν δυο ταμπελίτσες: “Diamonds of the night” , “No limits” τα παιδιά ήδη κάθονταν εκεί και συζητούσαν. Τους πλησιάσαμε και μας χαμογέλασαν. Αφού κάτσαμε αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα. Η Kate πλησίασε και κάτι ψιθύρισε στο αυτί του Atchi και με κοίταξαν και οι δυο χαμογελαστά αλλά δεν έδωσα σημασία.
«Το έφερες;» άκουσα τον Justin να ρωτάει τον Tyga;
«Τι να φέρει μωρό μου;»
YOU ARE READING
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...