לא זה לא אחד באפריל, אתם גם לא מדמיינים. הפרק עלה סוף סוף;)
תהנו ואל תשכחו להגיב ולהצביע💙💚
_כשאנחנו מצטרפים לכולם ברחבה, הם שואלים איפה היינו, אני עונה תשובה מהירה של "בבר" והם עוזבים את הנושא.
אני מסתכל על ג'מה, שעומדת בנקודה הכי רחוקה ממני, אני לא יודע אם קרה לה משהו או שהיא סתם התרגלה לריחוק שנוצר הזמן האחרון והשלימה עם זה או שזה משהו מעבר.
אבל מה שבטוח הוא שאני חייב לדבר איתה על המצב של הארי, אחרי הכל היא מכירה את העבר שלו יותר טוב מכולם.. ויש סיכוי גדול מאוד שהיא תספק לי את התשובות שאני רוצה. אם זה לא יגיע מהארי, אין לי דרך אחרת.
אני הולך לעברה, אוחז בידה. "היי ג'מ, מה קורה?" אני שואל ומחייך אליה, שונא את ההרגשה שאני כביכול מנצל אותה.
"הכל טוב,סליחה שלא עניתי לך היום. יום עמוס.." היא אומרת. ובדיוק בזמן,השיר במועדון מתחלף לשיר איטי, זוגות מתחילים לרקוד ביחד ואני מנצל את ההזדמנות להתקרב אליה. "האם תרקדי איתי?" אני אומר בטון דרמטי ומושיט לה את ידי. היא לוקחת אותה ואנחנו מתחילים לרקוד צמוד. אני אפילו לא מעז להסתכל על הארי מאחוריי, שבטח שונא את הרגע הזה. אבל אין לו מה לחשוש כמובן, זה הוא שזיין אותי עכשיו בשירותים, לא היא.. "אני צריך לדבר איתך". אני לוחש לג'מה באוזן כשנגמר השיר. היא מהנהנת ואני מוביל אותה לבר. אנחנו מתיישבים על הכיסאות ומזמינים בירה לשנינו.
אני מודה כרגע למי שבחר את המועדון הזה, כי משום מה לא מבקשים מאיתנו תעודות זהות. "אז על מה רצית לדבר?" ג'מה שואלת ומסתכלת על הרצפה ולא עליי, כאילו יש בה משהו מרוחק. "את האמת שרציתי לשאול אותך משהו על הארי." אני אומר ולוגם מהבירה שהגיעה. "אני קצת מבולבל ממנו בזמן האחרון, כאילו.. הוא אמר לי שהוא נפגש עם מישהו מהעבר שלו וזה קצת הסעיר אותו, אבל אני יכול לראות עליו שמשהו בו שונה. מאז אותו יום הוא עישן, מה שקורה רק לעיתים רחוקות, והוא ישן אצלי אתמול כדי שנעבוד על הפרוייקט עד מאוחר, ובלילה היו לו סיוטים ממשהו. הוא לא מוכן לספר לי מה קורה איתו, אז קיוויתי שאולי תוכלי לכוון אותי. זה לטובתו.."
"אני מבינה." ג'מה אומרת. "הוא אמר במקרה את השם של מי שהוא נפגש איתו?" "אני לא חושב, אחרת הייתי זוכר."
אני עונה לה. "טוב זה חייב להיות זאין. אף אחד אחר לא היה מוציא ממנו תגובות כאלה קיצוניות. הוא היחיד שיכול לפגוע בו ברמה הזאת." "מי?" אני שואל בבלבול. "הוא אף פעם לא סיפר לך על זאין? אתם נראים די קרובים אז הנחתי שהוא השתחרר לידך.." היא אומרת, כאילו יורה מיליון חצים ללב שלי. הארי לא סיפר לי משהו כל כך משמעותי על עצמו? אם ג'מה שלא יודעת על הזוגיות שלנו הניחה שהוא סיפר לי בתור חבר טוב, אז בתור הבן זוג שלו לא? זה פוגע.
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fanfiction"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...