Când ajungem la mașină mă retrag din strânsoarea lui....
Eu: Mă scuzați domnule Kim dar am câteva probleme personale de rezolvat....
Nj: Bine... Să nu întârzi la serviciu mâine... Spune și pleacă... Ciudat acum câteva minute era diferit... Cred că e bipolar... Mna poate doar mi se pare mie...
Mă îndrept spre bancă pentru ai transfera mamei niște bani... Mda e rândul meu săi trimit mamei bani...
Eu și fratele meu Jaehyun facem cu schimbul când îi trimitem bani mamei... Am uitat să menționez că am 2 frați? Mda păi Jaehyun e mai mare el are 25 de ani iar Xian e mai mic și are 17... Mda eu sunt copilul mijlociu... Mișto uneori.... Mama și Xian stau singuri în timp ce tata sa recăsătorit cu o femeie pe care mă obligă să o cunosc... Aish sunt nervoasă la culme... Cum să o lase pe mama pt una mai tânără? Mă rog...
Transfer bani mamei apoi merg acasă să fac curat... Xian și Jaehyun vin să stea la mine câteva săptămâni deoarece Jaehyun își caută o locuință și pușlamaua de Xian vrea la capitală😒... Așa că înainte să înceapă anul școlar care a trecut i-am promis că îl aduc să stea cu mine dacă ia note mai mari așa că pușlamaua sa mobilizat și și-a mărit medile... Al dracu ce face puțină motivare din om...
Am ajuns acasă și am făcut curat și am pregătit camerele libere apoi am gătit multă mâncare deoarece porcușori mei cei 2 care urmează să apară mănâncă mult...
După ce termin toată treaba cineva bate la ușă...
Xi(Xian): Noona... Spune și mă îmbrățișează la fel ca Jaehyun...
Eu: Ce mare te-ai făcut pușlama ce ești că nu mai ajung la tine nici cu scara... Spun râzând...
Râde și el și spune:Xi:Nu ne-am mai văzut de când ai plecat la școală era și cazul să mai cresc... Îi ciufulesc părul dupa ce mă întind ca să ajung la el și zâmbesc...
Jae(Jaehyun): Mi-ai lipsit sureioară...
Eu: Și tu mie oppa... Zic și îl îmbrățișez...
Xi:Yah sunt gelos... Zice râzând...
Eu:Treci aici prăjină... Zic rânând și deschid brațele și facem o îmbrățișare de urs toți 3...
După ce am luat cina și am povestit la o bere și ''un pahar'' de soju primesc un telefon...
Eu:Tăceți puțin... Zic și răspund fiind șeful....
Eu: Alo domnule Kim?
Nj: Alo secretară Lee... Unde ești?
Eu:Acasă de ce? Spun și le arăt pumnul băieților care se priveau pervers...
Nj: Vin mai târziu până la tine trebuie să discutăm ceva important...
Eu: Bine domnule Kim vă trimit adresa prin mesaj...
Nj: Bine... Pa...
Eu: La revedere... Zic și închid și îi trimit adresa...
Jae&Xi: Cine a fost? Zic la în același timp și dau din sprâncene pervers...
Eu: Mama... Zic sarcastică și îmi dau ochii peste cap...
Jae:Spune acum... Zice și mă privește serios...
Eu:Șeful meu de la firmă...
Jae:Uwu sis combinați ceva? Zice pervers....
Eu: Taci are 31 de ani e bătrân...
Xi: Las' că ție îți placă ăia copți... Zice și bate palma cu Jae și amândoi rând în hohote... Mă pun lângă ei pe canapea și îi bat cu perne....