#31

3K 79 32
                                    

Tak jak już zapowiadałam będzie to kontynuacja poprzedniego rozdziału.

Todoroki
Z czasem zaczynam się zastanawiać co ta dziewczyna ma w głowie, jest na bochaterstwie i takie akcje odwala. Ale przynajmniej tyle że broniła przyjaciółki... Ehh szkoda że nie mogę jej odwiedzić i opierdzielić za to.. Chociaż Todoroki co ty gadasz

Izuku
W [Y/N] to już serio nie wierzę, żeby takie okcje odwalać, muszę jej zrobić dobre notatki, by narobiła wszystko.  Mam nadzieję że szybko wyzdrowieje.

Katsuki
Hahahaha to jest moja [Y/N] hahah, brawo dla niej, jestem ciekawy jak bardzo oberwało się tym chłopakom. Chociaż sam powinienem im ryje rozwalalić o beton... Za pobicie Tzyu i za [Y/N]. Po szkole pójdę do niej z nią pogadam.

Denki
Aaa [Y/N]!! Mam nadzieję że nic jej nie jest, moja biedna, byle by szybko wyzdrowiała. Muszę jak najszybciej ją zobaczyć.

Kirishima
Dręczenie dziewczyny to nie męskie, mam nadzieję że mojej kochanej [Y/N] nic nie jest. Nie darowałbym siebie tego. Czemu nie mogłem jej obronić do cholery..!

Shinsu
Okey tego się nie spodziewałem, taka słodka dziewczyna a tu taka akcja... No nieźle, muszę ją odwiedzić i opierdzielć.

Aizawa
Dostałem cynka od dyrektora że dziś będę miał zastępstwa za [Y/N] na samym początku się nie przejmowałem, dopuki nie powiedziano mi że ona leży w szpitalu. Miała bardzo ciężką misję. Cholerne skurczybyki.
Wytłumaczyłem uczniom jaka sprawa. Wszyscy się bardzo martwił o nią.. Po pracy odrazu pobiegłem do szpitala. Na szczęście mnie wypuścili, usiadłem koło niej i złapałem ją a te jej małą kościstą rękę, i wpatrywałem się w nią. Gdy się obudziła odrazu mnie zobaczyła. Uśmiechnęła się i powiedziała jedną z najbardziej irytujących ale i jedną z najbardziej uroczych słów jakie słyszałem
"Hej Azuś, co tutaj robisz? Jak tam dzieciaki w szkole?"
Ta kobieta jest niesamowicie głupia, zajmuje się innymi zamiast sobą... Ehh chyba to ja muszę się martwić o jej zdrowie. Ale przyznam że mi to nie przeszkadza..


Okey kto czekał na ten rozdział?? Przepraszam za długą nieobecność. Wybaczcie mi proszę..
A i mam pytanie, kto chciałby że mną popisać w prywatnych wiadomościach? Wiem że każdemu się nudzi, jeśli ktoś chce, to proszę pisać!
Buźki kocham was Żabcie❤️🐸

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 05, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Scenariusze - Bnha❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz