꧁✿İ𝓝𝓐𝓝𝓜𝓘𝓨𝓞𝓡𝓤𝓜. ..✿꧂

75 26 13
                                    

Belli ki palyaço bize özelliklede ona yaptıklarımın sonucu bana çok sinirlenmişti. Bunun sonu böyle kalmayacağını biliyordum ama bu kadarını beklememiştim doğrusu! Gerçekten bu sefer bana, bize pes dedirtmişti. 2-3 gün bizi aç bıraktı. Sadece Yusuf Amcanın getirdikleriyle kalıyorduk. Umutsuz umutsuz beklerken kapı birden sert bir şekilde açıldı. Palyaço içeri girdikten sonra bir cadı kahkahası sonrasında içeri kafasına poşet geçirilmiş elleri kolları bağlı biri girdi. O adamın kim olduğunu merak ediyordum. Ayrıca onuda bizim gibi kaçırmış olamaz'dı çünkü o sadece bizim yaşıtlarımızı kaçırıyodu. Bu resmen babamın ya y a yaŞ ı ya-
BU BABAMDI!!!
Kekelemeye başlamıştım. Babamı neden kaçırmıştı bu palyaço kafa?!
Babam olduğunu anladığım anda ;
-B A BA BA BA DİYE KEKELEMELERİM SONUCUNDA BABA DİYE ÇIĞLIK ATMAYA BAŞLADIM ÇÜNKÜ O BENİM YAŞAMA SEVİNCİM, YAŞAM NEDENİM, CANIM, EN KIYMETLİMDİ! ben hayatımda anne ve babama her zaman ayrı bir sevgi yaşamıştım. Onlarda bana. Çünkü ben doğmadan önce benim bir ablam olacaktı ki bir alışveriş merkezine gittikleri gün kaybolmuştu. O günden beri büyüdü mü, kaldı mı yoksa öldü mü kimsenin haberi yoktu. Yoksa şimdi başkasını kardeş, anne, baba mı biliyordu? Her zaman onu bulmayı hayal etmiştim ama sonrasında, büyüdükçe insan herşeyden umutsuzlaşmaya başlıyor.O yüzden annem ve babam da bana o sebepten bir başka seviyor. Bende onları. O yüzden babam ve annem olmazsa ben yaşayamam. Ben bu sahneyi görmeye dayanamayıp bütün ne gördüysem gazete, sandalye, minder, sehpa ne varsa arkadaşlarıma göz kırpıp palyaçoya saldırmaya başladık 1 2 3..!!!!!
~"Pat, küt" ~
-Ah yapma
-Göreceksin sen
-Bize bunları yaşattın
-Kaç yıllık ömrümüzü buralarda geçirdik artık geçirmiyeceğiz
-Oh canıma değsin
-Yaa yapmaayınn
-Pis palyaço kafalı ayı
-Acıyo yapmayın çok kötü olacak şundan bir kurtulayım göreceksiniz siz!!!

Aynı zamanda adamlarına kaçıp yardım etsenize demeye çalışmasına izin vermedik.
Azra ve mert babamın ellerini ve kollarını açmaya çalışırken bizde palyaçoya saldırıp onu oyalıyoduk ve artık yürüyecek gücü kalmamıştı. Adamlarına görünmeden kaçmaya çalıştık ve palyaçoyu da odaya kitlemiştik. Ama bir sorun hatta çok büyük bir sorun vardı! O özel taşımızı, sır taşını almamıştık. bu çok kötü olmuştu! Onu gizli gizli alma planları yaparken yusuf amcayı görmüştük. Çok şaşırmıştı çünkü o bizi hiç dışarda görmemişti! Olan biteni ona da anlattıktan sonra babam markete gitti ve bizde kaldırımda onu bekliyorduk ki yaklaşık 20 dk sonucu hala ortada yoktu. peki ya babam neredeydi?!

❃BE§TIE❃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin