2. Bölüm

308 51 20
                                    


Lütfen satır arası yorumlarınızı esirgemeyin.
Yazım yanlışları var ise şimdiden özür dilerim.

-Acaba benimle mezuniyete gelir misin?

Denizin en son istediği şeydi kalabalık bir ortama girmek.

- Neden ben? başka birisine teklif edebilirsin. Mesela kıvırcık saçlı kızla baya yakın duruyordunuz onunla git

Çarpık bir gülümseme belirdi,bir erkeğe göre dolgun olan dudaklarında.

- Açelya benim kuzenim ve başka biriyle gidiyor. Hem merak etme sana dokunmam elini tutmam, dans etmeyiz.

Şaşkınlığını belli etmemeye çalışan Denize baktı. Kendisine karşı önyargılı olduğu belliydi. Açelyayı başından beri sevgilisi sanıp kendisinin yanında olduğu için Emre'yi yargılamıştı.

- Yeni birileriyle tanışırsın. Hem oyunlar oynanacak, eğlenirsin. Yoksa sen oyunlarda yenilip karizmanın çizileceğinden mi korkuyorsun?

Yeni biriyle tanışırsın derken neden bunu içten içe istemiyordu. Halbuki davet etmesinin amacı bile belki gülümser, mutlu olur diyeydi. Bir başkasının da onu mutlu edebileceği gerçeği geldi aklına. İstemiyordu işte. Hem kendisiyle gitmeyecekmiydi o zaman kendisiyle de dönmeliydi. Henüz teklifini kabul etmemiş olduğu geldi aklına.

- Beni gaza getiremezsin Emre ama bu kadar uğraştığın için gelmeye çalışırım

Gülümsedi. Gamzeleri çıkmıştı ne güzel gamzeleri vardı,inci gibi beyaz dişlerini bile gölgede bırakacak gibiydi.

- Çirkin ol. Yarın istediğin yerden alırım seni

Dedikten sonra " İmkansız gibi " diye fısıldadı lavabodan çıkıp tenefüste olan sınıfa giren Deniz'in arkasından. Öğretmen gelmediğinden son Bir dersi daha vardı aslında. Denize kalsa tek ders için beklemez giderdi ama arka sıradan ısrarla yanının boş olduğunu gösteren saçma haraketler yapan Açelyanın yanına gidip onu durdurma isteğiyle dolup taştı.

-Yanım boş. Gelsene

Açelyanın yanındaki sandalyeyi çekip. Diğer sıradan çantasını alarak yerleşti.

-Erkekler nerede. Zil çalmak üzere

Açelya dudak büzdü bilmiyorum dercesine. Aslı hepten merak etmişti. Ne yapıyordu bunlar.
O sırada içeriye Emre, tanımadığı iki erkek ve bir kız sınıfa girdi. Kız hariç hepsinin elinde ikişer tane çikolatalı süt vardı. Yeşil gözlü, uzun boylu çocuk Açelyanın önüne bırakırken tanımadığı mavi gözlü, yakışıklı çocuk kendini tanıtıp zilin çalmasına aldırmadan yanındaki sarı küt saçlı kıza verdi.

- Ben Mert

Deniz önüne bırakılan sütle ilk önce
"bende Deniz" diye mırıldanıp. Teşekkür eden bakışlarını Emreye yöneltti. Sütü Açıp sevdiği tadın ağzına yayılmasına izin verdi.

- Teşekkürler güzelmiş

Emre kısık bir sesle

- Senin kadar değil

Dedi. Deniz duymamazlığa verdi. Gerçektende güzeldi. Siyah saçları, kehribar gözleri, düzgün fiziği, orantılı yüzü ile oldukça güzeldi.

- Hoca neden hala gelmedi?

Açelya pipetini ısırdığı, bitirdiği sütü bırakıp. Adının Aslı olduğunu öğrendiği kızı cevapladı.

- Aynen ben şimdiye 3 tane daha süt içerdim. Hala gelmedi

Sözleri biter bitmez kapı açıldı. İçeri yeni öğretmen olduğu belli olan. Genç bir kadın girdi.

Yasak Gülüşler (DEVAM EDECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin