FİNAL 🍂

2K 65 87
                                    

2 ay sonra
Kayra
Görkemle evimizde üstümüze battaniye çekmiş televizyonun karşısında oturuyorduk.Ben başımı onun omuzuna dayamıştım o da başını başıma yaslamıştı.Öylece oturuyorduk.Ellerimiz de birbirine kenetliydi.Görkemle iki aydır aynı evde yaşıyorduk.Hayallerimiz gerçekleşmişti.O kadar mutlu hissediyordum ki kendimi,ayaklarım yere basmıyor gibiydi.Mutluluktan uçmak diye bi söz vardı ya,işte tam anlamıyla onu yaşıyordum.

Aramızdaki herşeyi başlatan diziyi izliyorduk televizyonda.Görkem beni kendi evimde ilk öptüğünde o dizi açıktı televizyonda.Yine o diziyi izliyorduk ve ben anılara dalmıştım.Başımda Görkemin öpücüğünü hissettim.Saçlarımı koklayarak öpmüştü.Bu benim gülümsememe neden oldu."Mutlu musun?"diye sordu birden.Başımı sallayarak cevap verdim."Çoook.Ya sen?"diye sordum."Tarif edecek kelime yok henüz."dedi.Omuzunda yattığım için yüzünü göremiyordum ama gülümsediğini biliyordum.Zaten sesine de yansımıştı.Bende gülümseyip derin bir iç çektim."Ne düşünüyorsun bakalım sevgilim?"diye sordu."Bizi düşünüyorum.Herşey o kadar güzel ki Görkem.Bişey olacak,biri bi yerden çıkıpta 'Hepsi rüyaydı uyan Kayra!' diyecek diye korkuyorum."dedim dudaklarımı büzdüm.Bana baktı,bende başımı omuzundan kaldırdım.Dudaklarıma öpücük kondurdu."Herşey gerçek.Biliyorum gerçek olamayacak kadar güzel görünüyor.Ama gerçek.Sen benim hayalimdin,gerçeğim oldun.Tek gerçeğim sensin benim Kayra."dedi."Sende benim tek gerçeğimsin Görkem.Öyle bir anda geldin ki bana.İyi ki geldin.Sen benim iyikimsin."dememle birlikte dudaklarımız birbirine çekiliyordu âdeta.Birbiri için yanıp kavrulan dudaklarımızı birleştirdik.Aşk,tutku,özlem ve sevgi dolu bir öpücüktü bu.Görkem beni,sanki her an kırılacakmışım gibi öpüyordu ağır ağır.Bende aynı yavaşlıkla karşılık veriyordum öpüşüne.Öpüşmemiz derinlesirken bu gecenin daha uzun olacağını beni kucağına çekmesiyle anlamıştım...

Görkem
Sabah uyandığımda yanımda Kayra vardı.2 aydır güne böyle uyanıyordum ve her uyandığımda bu güzelliği izlemeye doyamıyordum.Yani aylardır platoniktim ve sonunda yanımdaki güzellik benim herşeyim oldu.'Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır.'sözünü şu an daha iyi anlıyorum.Çektiğim herşeye değdi.Aylardır hayalini kurduğum tabloya kavuştum.Sabah uyanıyorum Kayra yanımda.Gece uyuyorum Kayra kollarımda.Uyumadan önce en son gördüğüm yüz Kayra'nın yüzü ve uyanınca ilk gördüğüm yüz de onun yüzü.Bazen umudumu kestigim zamanlarda oldu ama yine de kalplerimiz birbirini seçti.

Eğer Kayra olmasaydı,hayatım anlamsız ve bomboş olarak devam edecekti ve ben belki de mutsuz olacağım seçimler yapmak zorunda kalıp,mutsuz bir hayat sürecektim.Hayat son kozunu oynamış,bizi bir araya getirmişti.Kayra varsa ben vardım.Kayra varsa aşk vardı.Kayra varsa umut vardı.Kayra varsa hayat vardı.Benim hayatım Kayra'dan ibaretti.

Hâlâ uyuyan masum bedene baktım.Beyaz çarşaf üstünden sıyrılmış,göğüs kaslarını gözler önüne seriyordu.Beyaz teni elmas gibi parlıyordu.Yavaş hareketlerle onu uyandırmadan kalktım yataktan.Mutfağa gidip çay koydum önce.Sonra güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım.Bugün güzel şeyler düşünüyordum.Bugünümüz de hergünümüz gibi güzel ve özel olmalıydı.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra masaya bir daha goz gezdirdim.Herseyin tamam olduğuna kanaat getirip yatak odasına geri döndüm.Hâlâ uyuyordu.Baş ucuna doğru gelip dudaklarından öptüm usulca.Mırıldandı ama ne dediğini anlamadım.Bi öpücük daha bıraktım güzel dudaklarına.Kirpikleri kıpırdadı önce.Sonra o güzel mavileri sundu bana."Günaydın sevgilim."dedim."Günaydın sevgilim."dedi uykulu sesiyle ve gülümseyerek."Hadi bakalım uykucu.İçerde mis gibi bir kahvaltı bizi bekliyor.Neler hazırladım neler."dedim gülümseyerek."Ben kahvaltı öncesinde seni yesem biraz."dedi çapkınca bakarak.Kayra böyle hareketleri pek yapmazdı bu yüzden şaşırmıştım.Öyle şaşkın şaşkın bakarken tekrar şaşırttı beni."Görkem bana şöyle bakma ne olur yiyesim geliyor seni."dedi.Bende istem dışı kekeleyerek cevap verdim."T-tamam."diyebildim sadece.Bu halime kıkırdadığını duydum yataktan kalkarken.Resmen utanmıştım az önce.Beni ne hallere sokmuştu bu aşk.

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin