Batu ...

137 8 4
                                    

Kapıyı tekrar açtım we arkası dönük adama doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladım . Arabaya yaslanan güneş gözlüklü çoook yakışıklı bir adam meraklı gözldrle bize bakıyordu . Adama tam yetişmiş kolundan tutup çekecekken aniden durmasıyla ayağım burkuldu wee yer çekimine karşı koyamadım .. bni merakla bekleyen kaldırımı öpmeden belimde bir çift el hissetttim we sertçe yukarı doğru kaldırıldım . Bu kürek elli kişinin kim olduğunu anlamak için kaldırdığımda nefesim durmuşdu resmen .. çünkü o güneş gözlükleriyle bile yakışıklı olan adam gözlüklerini çıkartmış bna deniz gözlerini dikmiş bakıyordu . Gözündeki renk hiç rastlamadığım ve içinde güç biriktiren . Acımasız ve çekiciydi bir şeyler barındırıyordu . Hemen kendime geldiğimde çarpık gülüşünü gördüm we öldüm .. ama şimdi bu hadsizz herife cewap wermem gerekiyordu . Sertçe ayağa kalktım ve hadsiz adama döndüm . Oda sırıtarak arkamdaki arkadışına baktı we " birkez de doğru bişi yap batu yaaa . Şimdi bnden çıkartcak sinirini" dedi .

İÇ SES - O biraz önce batu mu dedi .. oha gızz bu senin kaderinmiş walla -

iç sesime katılıyordum  .. çünkü geçen hafta bir teyze senin karşına güçlü kuvvetli biri çıksın da  seni bu pis hayattan korusun diye dua etmişti . İnanmıyorum yaa . Amaan tesadüftür canıım .. düşüncelerimden arınıp hadsiz adama döndüm tam bağıracaktım ki " demir kız bayıldı " diyen batunun göösterdiği yere baktım we eceyi yerde yatarken gördüm . Demir kuvcağına almış bize doğru geliyordu . Bn hastaneye gitmemize gerek yok ewe getir dedim we evi işaret ettim. .. ewe girdiğimizde yatağa yatırıp aşağıya indim . Demire döndüm we sakın bidaha bizi sabah sabh rahatsız etme dedim sra batuya bakarak sertçe sende arkadaşına sahip çık dedim . O sırada gitmek için ayaklandılar we batu bana pis pis sırıtıp sewgilin varmı dedi ..!!!! ?????? Hııı ????

Asi MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin