10

521 29 29
                                    

Draco gözlerini açtığında belindeki kolu gördü korkuyla yanındaki atlet ve şort giymiş bedene baktığında yanındaki kişide gözlerini açarak
"Uyanmışsın."dediğinde Draco bunun rüya olduğunu düşünüp dudaklarını onunkilerle birleştirdi bu gerçekti dudaklarının tadını hissedebiliyordu.

"sen öldün."

Draco'nun dediğiyle Hermione'de dudaklarını onunla buluşturarak "Sadece sana kızgındım bu Harry ve benim düzenlediğim bir oyindu hatta Pansy'yi bile kandırdıl."dediğinde Draco sinirle Hermione'nin kolunu belinden çekip yataktan kalktığnda Hermione'de arkasından kalktı.

"Beni kandırdın!Bu yaptığın hoş değil farkındamısın ben az daha kendimi öldürecektim ve Blaise en yakın arkadaşım olan çocuk beni bıçakladı."diyerek karnındaki sargıya baktı Hermione'nin ise gözleri dolmuştu.

"Ben sadece sana çok kızgındım resimlerimi yaydın sandım."Dediğinde Draco 'da onunla birlikte ağlamaya başladı.

"Benden uzak dur yalancı bulanık!"diye bağırdığında Hermione'nin kalbinde güçlü bir baskı oluşmuştu.
Draco ise onu haffif iterek kapıdan çıktı ardındanda yatakhaneye ışınlandı. Yatakhaneye gelmesiyle odadaki Blaise'yi görünce ona saldırdı.

"Beni bıçakladın!"diye bağırdığında Blaise şaşkınca Draco'ya baktı.

"Sen kafayı mı sıyırdın ben seni bıçaklamadım!"Diye bağırdığında Draco yakasına yapıştı ."Yalan söyleme seni gördüm." demesiyle Blaise'nin şaşkınlığı dahada artmıştı.

"Draco bak ben çok kötü şeyler yaptım Hermione'yide kandırdım bundan dolayı özür dilerim ama herşeyi düzeltebilirsin çünkü Hermione yaşıyor onunla konuşmalısınız."dediğinde Draco'da şaşırmıştı.

"Herm'in yaşadığını biliyordun!"diye bağırmasıyla Blaise buruk bir gülümseme gönderdi.

"Evet biliyordum çünkü bana güveniyordu kendi yaptığım pisliği sen yaptın gibi anlattım ve çok pişmanım ayrıca seni bıçaklamadım ."Dediğinde Draco sargıyı gösterdi.

"Bunu sen yaptın tam ben kendimi öldüreceken ."dediğinde Blaise yeniden ittiraz etti.

***
"Yani Hermione ölmedi ve bilerek bizi yakaladı sende onu bilerek ittip öldü gibi gösterdin aslında başından beri benimle yakın olma nedenin Draco'dan bilgi almaktï beni kandırdın ben seni gerçekten severken sen beni kandırdın."dediğinde Harry Pansy'nin dediklerini onayladı. "Şerefsiz herifin tekisin Harry Potter sen seçilmiş kişi olamazsın."dedihinde Harry yere baktı.

"Ginny'de oyunu biliyordu desen hiç şaşırmam çünkü hepiniz yalancısınız."dediğinde arkasından bir ses duydu.

"Evet Harry'nin seninle oynadığı oyunu biliyordum buna arkadaşım için katlandım."Ginny'nin dediğiyle Pansy yere yığılmıştı duygularını aşırı yoğun yaşadığı zamanlar Psnsy'nin bayılma özeliği vardı.

*Bölümle ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum emeğe saygı için yorum geldikçe yorum sayısında bölümü gelecek.

*Sizce Draco'yu kim bıçakladı?

Sırlar(Dramione)✓TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin