-Dzięki za obejrzenie tego odcinka, klikajcie czerwony przycisk subskrypcji i do następnego-powiedział do kamery Karol. Jak można mieć tyle energii? Karol padł na kanapę na której siedziałam i odchylił głowę do tyłu. Widać było jak jest zmęczony...
-Karol? Pojedziesz ze mną na zakupy?-spytała Weronika schodząc po schodach. Karol cicho jęknął, ale wstał z kanapy i poszedł do swojej dziewczyny.
Współczuję mu... Weronika jest strasznie nieznośna. Brat poprosił mnie żebym nie reagowała w tej sprawie i że on ją ogarnie.
Właśnie widzę jak ją ogarnia.
Do mnie przysiadła się Marcysia razem ze Stefanem. Fajnie razem wyglądają. Oboje mają silne charaktery i podobne osobowości. Widać, że są ze sobą szczęśliwi i że się dogadują.
Marta jest nadal z Mikołajem i mają dużo kłótni, ale widać że jakby się rozstali to nie wytrzymaliby bez siebie dnia. Są słodcy.
Łukasz jest z Kasią i tworzą przeuroczą parę. Łukasz oczywiście zadowolony, że ma młodszą od siebie kobietę. I to sporo młodszą. Kasia też nie narzeka na naszego ojca ekipy.
I został klub singli. Ja, Kamil, Mateusz, Kuba i Majk. Powstają już o nas memy, że jestem matką Majka, a Kamil, Mateusz i Kuba to jego tatusiowie.
Jednak to dla mnie nie jest zabawne. Kamil się zrobił strasznie agresywny i nieprzewidywalny, a później udaje, że nic się nie stało. Już nie raz Marta i Kasia widziały siniaki na moich rękach lub nogach. Bywały dni w których chodziłam w długich bluzach jak było 25 stopni. Żeby zakryć siniaki i malinki przed Karolem i Łukaszem.
Kuba i Mateusz widzą co się dzieje i chcą mi pomóc... Ale ja nie chcę żeby mi pomagali. To mogłoby rozwalić ekipę...
Jak kiedyś mówiłam, że Mateusz jest brutalny to się myliłam... Krzychu to czyste zło. Potrafi być pięć razy gorszy od Trąbki...
Czuję się zagubiona jak jestem zdominowana...
-------------------------------------
CZYTASZ
Mafia || Ekipa
Teen FictionPo zabiciu Maksa wszystko się unormowało. Blaire dołączyła do ekipy i bierze udział w nagrywkach. Został tylko jeden problem- rozdwojenie jaźni Krzycha, które może być niebezpieczne dla wszystkich... Na dodatek ktoś ze środka ekipy zdradził 2 część...