12.fejezet

462 30 2
                                    

Rei szemszög :

Feszülten érkezek a szobámba, fel kapok valami egyszű ruhát. Alapjáraton nem szabadna elhagyni a suli területét de most nem nagyon érdekel.. Átmásztam a kapunk majd indultam a suli melletti erdőbe sétálni.
Estig mászkállok az erdőbe, kicsit megnyugtat, hallom a madarak csicsergését. Vissza indulok a koleszhez majd megyek átöltözöm a szobában. Natsu jön és kopogtat majd bejön, végig néz rajtam.
- Azta.. Ilyen ruhát még nem láttam rajtad.. Viszed a laza csávó figurát.. Bár az arcodról látom nem repesel az örömtól. Pedig a versenyen milyen jó kedvű voltál - mondja majd elmondom neki miért volt ez.. Persze azt nem mondom hogy lány vagyok csak hogy bejön nekem Dimitri..

Natsu mutassa nekem az utat mert neki Buch elmagyarázta hogy hova is kell menni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Natsu mutassa nekem az utat mert neki Buch elmagyarázta hogy hova is kell menni.. Egész jóban lettek a verseny alatt. Szinte hihetetlen de örülök neki hogy már Buch nem szekálja őt..Oda érünk a pincébe majd bemegyünk, Natsu oda megy Buchhoz hogy üdvözölje, mivel látom Dimitrit egy lánnyal inkább követem Natsut zsebre tett kézzel. Kissé elkapott a féltékenység. Az a lány sokkalta szebb mint én.

Dimitri szemszög:

Már igencsak nyüzsögnek és isznak az emberek lent, a pincében ahol a bulit tartjuk. Sok lány eljött köztük egy gyönyörű szép szürkés - barna hajú lány is Tanja.

 Sok lány eljött köztük egy gyönyörű szép szürkés - barna hajú lány is Tanja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Őt még Oroszországból ismertem és ő a legjobb barátom. Amikor meglátom magamhoz ölelem és megpördülök vele. Sokan félre értenek minket általában azt hiszik együtt vagyunk pedig csak húgomként tekintek rá. Töltök neki egy pohárral és beszélgetni is kezdünk. Egymással csak oroszul beszélünk, hogy mások ne értsenek minket. Elmesélek neki mindent Reiről és azt is, hogy egy kicsit kétségbe vagyok esve.
Mikor Reiék megérkeznek feléjük pillantottam és Tanja is. A fülembe súgott valamit amire én csak bolintottam, és elindultam feléjük.
Tanja ragaszkodott hozzá, hogy bemutassam nekik
- Sziasztok srácok - mondom egy félmosollyal.
- Örülök, hogy eljötettek. Tanja ők a srácok Natsu és Rei, Bucht ismered, srácok ő Tanja a legrégebbi barátom
- Sziasztok - mondja a lány kedvesen, velem ellentétben neki nagyon erős orosz akcentusa van.
- Hello - köszön neki Rei és Natsu is.
Egy ideig csacsogott itt minden féléről majd, Buchba karolt, hogy vigye el táncolni aki persze azonnal ment is vele. Kicsit megrázom a fejem egy mosollyal
-Mit kértek inni? - kérdezem tőlük.
- Mi közül lehet választani?
- Van nagyjából minden, a csajoknak pezsgő meg bor ha esetleg arra vágysz de van sör, whisky és vodka - mondom saját poharamba kortyolva.
- Akkor nekem whiskey jöhet. Neked is Natsu? - pillant kérdőn Natsura
- Nem.. Nekem elég a sör. Nem bírom az alkoholt - húzza el száját.. Töltök neki whiskyt és Natsunak adok sört. Tartom nekik az italt amit elvesznek. Tetszik nekem. Nem tudok mit csinálni, akkor is tetszik.
Gondolom végig pillantva rajta.
De... Ez annyira gáz.!!

Rei élete egy fiú iskolában Where stories live. Discover now