2. nap

746 25 3
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy Lennie a lábamnál ugrál az ágyon. Morogva kinyitottam a szemem.
  -Gyerünk már álom szuszék! Át alszod az egész tábort. - nevetett Morgan
  -Lekésük miattad a reggelit! - pufogott Teresa.
Lennie egy kecses ugrással a földön termett és felrángatott az ágyról. A kezembe nyomta a ruhámat amit már kiválasztott nekem majd beküldött a fürdőbe. 
Nagyjából negyed óra alatt elkészültem a lányokkal pedig elindultunk a kávézóba.
Odaérve lefoglaltunk egy asztalt a sarokban és bámultuk a kihalt kávézót.
  -Ilyen későn értünk ide? - lepődtem meg.
  -Dehogy, ilyen korán. Még csak 7:08 van. - mutatta felém a telefonját Lennie.
  -Akkor miért nyaggattatok? - értetlenkedtem szerintem jogosan.
  -Ilyenkor még sok a választék. - okoskodott Teresa. A szememet forgatva a pult felé néztem és eszembe jutott, hogy a kávézóban vagyunk. Vagyis Jason fog kiszolgálni. A hajamat lesimítva kihúztam magam és idétlenül vigyorogtam. Morgan nevetve megrázta a fejét de nem szólt semmit. Pár perc múlva egy szemüveges srác lépett ki a konyhából. Csalódottan visszagörnyedtem és morcosan elmondtam mit kérek. A srác viccelődött egy sort azon, hogy ilyen korán ideértünk majd kihozta a tojásrántottáinkat meg a kávékat. Mire végeztünk kezdtek csak befelé szállinózni az álmos táborozók. 
Pár órával később egy borzasztóan hosszú fekete valamit terítettek le  a szervezők a tér közepén. Morgan olyan hirtelen kezdett el örömébe ugrálni és visítani, hogy kis híján szív-infarktus kaptam.
  -Úristen! Ez vaseline pálya lesz! Amin végig csúszunk. Juj de szupiii - visította körül ugrálva a kevésbé lelkes Teresat. És valóban pár perc múlva már slaggal locsolták a habzó csúszós pályát.
  -Én erre nem megyek fel! - tiltakozott Teresa.
  -Mozdulj ki a komfortzónádból és csúsz végig a pályán! - lökdöste Lennie.
  -Ki vagy te az anyám? - forgatta a szemét - ő is ezzel az indokkal küldött ide. Nevetve közrefogtuk Teresat és a pálya előtt álló hosszú sor felé toltuk. Megígértük neki, hogy mi is végig csúszunk rajta vele együtt.
  -Kipróbáljátok? - lépett melé Jason.
  -Szia. - mosolyogtam rá - Ki! Hát te?
  -Á, nem hagyok nektek helyet. - vörösödött el.
  -Mi az? Csak nem félsz? - böktem válba.
  -Kávét? - húzta elő a háta mögött tartott tálcát.
  -Ne tereld a témát - nevettem a fejemet rázva - Mi is ott leszünk! - mutattam a lányokra akik még Teresát istápolgatták.
  -Na jó, nem bánom! - adta be a derekát. Vigyorogva bólintottam. 
A sor elég lassan akart haladni. Mimdenki visított és kábé rögtön elestek majd felálltak de tovább menve ujra földetfogtak. Nevetve néztük a csúszókat közben edig beszélgettünk.
  -Hogyhogy nem voltál reggel a kávézóban? - kérdeztem.
  -Nem engem osztottak be reggelre. Miért ti akkor jártok? - kérdezte.
  -Igen. Teresa hétkor kelt mindenkit.
Mosolyogva bólintott majd visszafordult az esdeklő emberek felé.

Végre mi jöttünk! Megálltunk a pálya előtt és megfogtuk egymás kezét. Amikor Jasonre és rám jutott a sor kicsit haboztam de végül Jason elszántan a pályát figyelve megragadta a kezem és se szó se beszéd elindult. Sikítva zuhantunk le a földre és nevetve habos ruhában és habos hajjal tovább léptünk de Lennie megcsúszott így mindenkit magával rántott. Végig csak nevettünk és nevettünk. A végén már annyira röhögtünk, hogy nem bírtunk járni így hagytuk, hogy szimplán csak csúszunk a vizes habban. A végén felálltunk és megpróbáltunk lelépni. A lányoknak sikerült lelépni a fűre és elkövették azt a hibát, hogy elengedték a kezem így az egyensúlyomat elveszítve hátra estem és Jasont pedig magamra rántottam. Nevetve feküdtünk a pályán egymáson. 
  -Helló! - köszönt a szemembe nézve. Olyan közel volt hozzám, hogy meg is csókolhattam volna.
  -Szia! - mosolyogtam. Már egyikőnk sem nevetett csak a másik arcát fürkészve feküdtünk egymáson.
  -Na jólvan gerlepárocska most már felállhattok nyújtotta felém a kezét Morgan. Zavartan felálltunk Jason pedig rögtön el is indult vissza a kávézóba. Amint elment a lányok vihogva lökdöstek és mindent tudni akartak. 
Nem tudtam mit mondani. Még én sem tudtam egészen mi is ez.

Sziasztok!
Hogy tetszik a story?
Nagyon hajlok afelé, hogy elkezdek ezzel párhuzamosan egy másik történetet is.
Az nem egészen ezen a romantikus vonalon haladna.
Írjátok meg, hogy szeretnétek e esetleg egy olyan könyvet is 
Puszi


A kedvenc nyaram ✔Where stories live. Discover now