Nume dentist : Gigel.
Gigel : Gura mare!
Louis : Ei , drăcie. Dacă-mi rup fața? Nu-i destul de mare?
Gigel : Domnule , vă rog. Trebuie să fac injecția.
Louis : Cum?! Ce injecție bre'? Te doare capu'?
Gigel : Din cauza ta , da. Acum deschide gura şi taci.
Louis deschide gura , dentistul ia injecția de pe masă si Louis o observă.
Louis : Dă-te-n iad. Ce pisicii lui Harold e acul ală? E mai lung ca viața mea!
Gigel : Domnule , te rog să stai , nu o băgăm pe toata în gură.
Louia : No. Dacă o bagi prea adânc şi iese prin obraz? *țipă*
Gigel : Am experiență , ştiu ce trebuie să fac. Cât numărați până la trei , o să termin.
Louis acceptă. În gândul lui Louis : "1,2,3,1,2,3,1,2,3......1,2,3"
Louis : Aaaaaaa! Am numărat de 10 ori până la 3 , puricosu' naibii.
Gigel : *troll face*. Acum , vă rog să vă calmați , nu o să mai simțiți nimic.
Louis : Ce faci cu aia? La fel de bine pot să-mi scot şi eu măseaua nu trebuie să foloseşti cleşti de sârmă.
Gigel : Domnule , vă rog. Descide-ți gura şi lăsați-mă să-mi fac treaba! *țipă*
Louis : Nu mai țipa , împuțitule! Mă vezi pe mine că țip?! *țipă şi el*
Gigel : Doamne Dumnezeule. *îşi face cruce*
Louis : De ce îmi amorțeşte obrazul? Ce satan' mi-ai făcut? Hă? Vezi că te tau'.
Gigel : O injecție pentru amorțire.
Louis : Bă, eşti nebun?! De ce mi-a amorțit şi limba?!
Gigel : Poate pentru că am pus multă anestezie.
Louis : Luați-aş berberițele-n[1] cârcă , handicapatu' naibii. Te-a scăpat mă-ta-n cap la naştere de eşti aşa nebun? Eu plec.
Gigel : Domnule trebuie să plă-
Louis : Ai' să dea pisicii , mai vrei şi banu după ce că nu mi-ai făcut nimic? Iți dau o palmă cu picioru' de vezi stele albastre.
Gigel : Ce?!
Louis : Vrei să te pup cu talpa , ignorantule? Ia zi!
Gigel : Cum îți permiți?
Louis : Aşa-i, mi-aş murdări talpa. Apăi să-ți stea saliva-n gât. O zi proastă să ai.
Afară.
Paul : Cum a fost?
Louis : Eh , ştii tu , a durut puțin , alea , alea.
Paul : L-ai înjurat , nu?
Louis : Cam aşa ceva..
Hello ♥ Moş Nicolae a veniiiit. Rada,rada,rada. Şi a adus şi un capitol şi va mao aduce unul :D ştiu că am zis că nu mai pun săptămâna asta , dar nu mă pot abține , adică aproape 3K , mai mult nu scriu că ştiți şi-mi e şi silă :))) so ... KEY BYE! :)
berberita = un fel de berberita =))