~1. 15.~ Nikolas Flamel

311 12 0
                                    

A napok repültek, a Roxfortban. Az óta az este óta Draco és én közelebb kerültünk egymáshoz mint valaha. Sok időt töltöttünk együtt tanulással és néha csak beszélgettünk a szabadban a tó mellett.

Mesélt a misztikus lényekről, a világunk szabályairól és még sok másról is.

-Sokféle varázslény él, szerte a világban. Vannak például unikornisok, sárkányok, kentaurok...-mesélte egy szép tavaszi napon, mikor a tó partján ültünk és egy képekkel ellátott könyvet böngésztünk.

-Mindig is azt hittem, hogy a létezésük csupán legenda-szemléltem meg egy unikornisról készült képet. Draco mellettem felkuncogott.

-Igen, a muglik csak legendáknak tartják őket, de valósak. Unikornisok például itt is élnek, az erdőben.

-Komolyan? Láttál is egyet?

-Igen. Nagyon szépek. -mosolygott rám, mire újra a könyvre pillantottam, majd vissza rá.

-Mesélj még, milyen lényekkel találkoztál?

-Lássuk csak... láttam már főnix-et, nagyon szép teremtmények. Egyszer a házunkban volt egy mumust is, de apám elintézte.

-Mumust?-kerekedett ki a szemem, mire belelapozott a könyvbe.

-Igen, ez egy olyan lény, ami felveszi a legnagyobb félelmünk alakját.

-Gondolom ebből áll a varázsereje. Te mitől féltél a legjobban?

-Az... nem fontos. Hallottál már a házi manókról?-kezdett el lapozgatni, majd egy kicsi koboldféle lénynél állt meg, aminek hosszú orra és nagy gülü szeme volt.

-Nem még nem. Azok micsodák?

-Manók, akik felesküdnek egy-egy mágus család szolgálatára. Erős mágiájuk van, de mindig azt teszik, amit a gazdájuk mond nekik.

-Nektek is van ilyen manótok?

-Igen, van...-kezdte, de ekkor a toronyóra egészet ütött.

-Jajj, lekéssük a vacsorát.-mondtam, mire felpattantunk és futni kezdtünk az iskola felé. Nevetve és kimerülten rontottunk be a klubhelyiségünkbe, ahol épp a barátainkkal találtuk szembe magunkat. Pansy és Eoise kissé ferde szemmel figyelte a párosunk, de a többiek örömmel üdvözöltek.

-Hát ti merre lófráltatok?

-A tónál tanultunk.-mondtam, felmutatva a könyveim.

-Legközelebb mi is megyünk. Rettenetesen le vagyok maradva a leckékkel!-karolt át Theodor, miközben a nagyterem felé kísért.

-Nem fogom megírni helyetted!-néztem rá szigorúan, mire ördögien felkacagott.

-Azt majd meglátjuk.-vigyorgott. Megforgattam a szemem, de rövidesen én is csatlakoztam a nevetéséhez. Zajosan léptünk be és telepedtünk le a helyünkre. Láttam, hogy pár ember megbámul minket, majd összesúg. Elfordítottam a fejem és nem foglalkoztam velük. Had pletykáljanak amit akarnak. Aki ismer minket úgyis tudja az igazat rólunk.

A zajos asztaltársaságunk egy pillanat alatt elhallgatott, így érdeklődve néztem fel az ebédemből, egyenesen Harry fűzöld íriszeibe. Felkelt a helyéről és most felénk tartott . Lenyeltem a falatot és határozottan álltam a tekintetét. Mozdulatlanul vártam, amíg oda ér hozzám.

-Sie... beszélhetnénk? Kérlek...-toporgott idegesen. Egy pillanatig rá meredtem. Mellettem Blase és Theo lassan felemelkedtek, de egyetlen szavammal visszafogtam őket.

-Rendben. - mondtam, majd felálltam a helyemről és büszkén kihúzott vállal elindultam ki a helyiségből. Harry pár pillanat múlva mellém szegődött, de én meg sem álltam amíg ki nem értem az udvarra, és le nem ültem egy nagy fa árnyékába.

Beszélj, mint egy angyal, te ÖRDÖG/Harry Potter fanfiction /Where stories live. Discover now