Prolog

10 0 0
                                    

Kilka set lat temu. Właśnie wtedy narodziła się epoka wampiryzmu, nie wiadomo skąd. I właśnie wtedy dopiero rozpętało się prawdziwe piekło, wojny oraz straszliwe morderstwa, i nie tylko ze strony wampirów ale i też ludzi. Minęło kilka set lat. Aktualnie wampiry żyją w zgodzie a ludzie z nimi. No powiedzmy... Poniekąd żyją oni w czasach gdzie nie ma już konfliktów z wampirami, jednakże każdy wie że wampiry tego nie mówią jak i ludzie, ale szerzą po kryjomu do siebie nienawiścią, i nie tylko ze względu na historie i tak jak już w mówiłam w tamtych czasach zabójstwa, ale i też z innych przyczyn, mianowicie tak jak już mogliście się domyślić , wampiry piją krew. Tak, ludzką krew. Co do innych ich właściwości, nienawidzą słońca, jednakże piją na to co tydzień emulsje z róży. Oczy mają na nietypowe kolory np. czerwony bądź żółty. Ostatnia rzecz, jest ona moim zdaniem najgorsza, czyli zamienianie ludzi we wampiry, aby zamienić kogoś we wampira trzeba go ukąsić, a potem podać mu krew. Co do "życia wampirów", wampir może zajść w ciąże, urodzić dziecko wampira, z biegiem czasu wampiry przestają się rozwijać i zatrzymują się na etapie... Powiedzmy 30-40 latka?

Wracajmy do teraźniejszości! Mamy 2020r. Aktualnie na świecie panują zasady. SUROWE ZASADY. to znaczy kary za nie przestrzeganie zasad. Może was to zadziwić, ale wampiry i ludzie chodzą razem do szkoły, jednak wampiry i ludzie mają osobne lekcje, tak wiecie dla bezpieczeństwa gdyby wampir stracił kontrole i... no wiecie sami. Codziennie muszą pić 3 torebki dziennie krwi, oczywiście zwierzęcej krwi. Na śniadanie obiad i kolacje. Chociaż nie wiem czy to potrzebne ponieważ gatunki nie pałają i tak do siebie sympatią...

Natalia. Dziewczyna która można powiedzieć oszukuje wszystkich, tak jak i jej rodzina. Chodzi o to że... no... jest ona wampirem ale chodzi do klasy ze człowieczkami? Tak... dobrze przeczytaliście. Jej rodzina uważa jak i ona, że ona i jej brat zasługują na spokojne życie bo nie wiadomo co może się w przyszłości wydarzyć. Codziennie do szkoły wkłada soczewki o kolorze niebieskim, jedyna osoba która wie o jej sekrecie to jej jedyna najlepsza przyjaciółka Liliana. Codziennie przed szkołą musi pić jedną torbę krwi aby kogoś nie zaatakować i przy okazji pokazać kim jest naprawdę, chociaż przyznam szczerze jest to nie lada wyzwanie, ponieważ musi się pilnować, mianowicie wampiry nie mają tylko innych oczu ale i tak mają o wiele większą siłę, szybkość, oraz gdy się wkurzają ukazują swoje kły.



Wampirza TajemnicaWhere stories live. Discover now