Ai aparut intr'o zi cu soare , luminata de gingasia ta maiastra . Imi amintesc fiecare clipa , parca era ieri . Chipul tau de ingeras a aprins pentru prima oara in mine ceva inimaginabil . Acea scanteie , care a aparut odata cu tine m-a marcat pe veci. In acea clipa am stiut ca tu esti aleasa inimii mele , ca tu imi vei aduce doar bucurie in inima mea , in sufletul meu . Din acel moment am realizat ca viata exista . Odata cu aparitia ta , am simtit pe pielea mea , pe sufletul meu , acel sentiment profund : DRAGOSTEA. Dragostea adevarata , dragostea neconditionata , dragostea ce avea sa se transforme in iubire .
Tu erai asa firava , sensibila , iubareata , adorabila si fermecatoare ,erai un inger in lumina ochilor mei .Pe sub zambetul tau exterior , se ascundea o mare tristete , o mare de lacrimi , un mare regret . [ Paradoxul este ca in prezent citez despre ceva ce pana acum nu am mai simtit , scriu despre dragoste.
Se spune ca in viata , o singura data te indragostesti cu adevarat . Perechea inimii tale , jumatatea ta , e doar UNA. Doar una adevarata …
Se stie ca dragostea e o certitudine nu un targ : Te iubesc pentru ca te iubesc , nu pentru ca ma iubesti .
Am fost nascuti din dragoste , din iubire , traim cu ea ….murim cu ea .
Stiu ca , cu totii aveti un vis , unul care poate ca e pe cale sa devina realitate , unul care poate a devenit realitate , unul care a fost spulberat in tacere L . Am sa continui aceasta poveste intocmai ! ]
Ascundea un regret mare , se simtea incompleta , desii …ea daruia dragoste cuiva , dar nu primea . [Da , a'ti banuit bine , era cu o alta persoana atunci ] . Dragostea e frumoasa cand iubesti , dar este minunata atunci cand IUBESTI SI ESTI IUBIT . Ei bine , ea nu a primit asa ceva .
Am continuat sa vorbim , am gasit o multime de asemanari , o multime de defecte . Amandoi iubeam muzica , o alta alinare a inimii . Iubeam amandoi muzica rock , iubeam atentia , ne placea sa ni se ofere asa ceva , iubeam afectiunea , dragostea …
Defecte nu dau pentru ca , pentru noi defectele noastre insemnau calitati , ni le-am acceptat usor usor , devenit niste calitati care te defineau , te faceau o persoana speciala . Ea era o persoana foarte emotiva , atmosfera de acasa nu era una optimista si bucuroasa . Si se ajungeau la gesturi macabre , la diferite incizii lamentabile pe maini . La taieturi cu lama …L.
Am inteles'o bineinteles, am intels si faptul ca nu doar din cauza atmosferei facea acest gest . Atunci cand un suflet n-are alinare ,n-are nici credinta . Credinta in El , in Dumnezeu s-a diminuat cu timpul . Dragostea nu o primea , se simtea neiubita . Aici am incercat sa o ajut L , sa ii arat ca si eu , traiesc acelasi cosmar , aceeasi poveste trista .
Am continuat sa ne vorbim , seara de seara , sa interactionam cat mai des , cat mai intens.
Am stabilit ca pe 10.09.2014 sa ne intalnim la un foisor umbros . Afara nu era pic de soare . Eu aveam sa fiu primul care ajunge la punctu' de intalnire . Stam si vedeam cum se apropie o lumina , o raza de soare , era EA . Era ingerul meu . Din acea revedere , in acel moment , scanteia din mine a inceput sa se transforme intr'o flacara , fruntea'mi transpire , mainile'mi tremurau . Acele emotii , acele sentimente ma coplesise'ra . Ne uitam unul la altul , ne admiram chipurile , ne vorbeam mai rar , nu stiam sa ne alegem cuvintele . Am stat asa ore bune , inainte sa plece , mi-a daruit un sarut mai dulce ca mierea .
Traiam un vis devenit realitate .
Parintii nostrii erau oameni buni , suflet mare , dar nu au cunoscut niciodata sa ofere dragoste . O manifestau prin alte mijloace , mijloace intermediare. Ai mei toata casnicia lor , si'au trait'o certandu-se , am trait in ura , dar am oferit dragoste . Ai ei …oameni deosebiti , dar , foarte protector i , prea protector . Ea , fatuca de clasa a 8a , eu de clasa a 11a. [Nu am adus vorba de varsta sau alte spatii temporal e, deoarece DRAGOSTEA NU ARE VARSTA ]. Un an important atat pentru mine ,cat si pentru ea . Un an in care parintii ei , si'au dedicat tot timpul ajutand'o sa ridice stacheta pe foile din catalog.
Nu erau de acord cu o relatie , dar totusi stiau ca daca o sa'I interzica asta , ea va mintii si tot va continua sa se intalneasca cu mine . Asa si a fost , o vreme , ne-am ascuns . “-Mama ma lasi afara cu Andreea ?” , “ Mama ies pe afara cu Patricia “ . Pana in ziua in care , parintii ei s-au prins de asta . Si prin surprinderea noastra , au fost de acord sa fim impreuna . [Lucru ciudat , deoarece erau doar un obstacol In calea noastra , o bariera ce o puteam depasii , prin dragostea adevarata ] . In acea zi , eram foarte fericiti , bucurosi ca nu ne v'om mai ferii de lume , de nimeni . Ca nu v-a mai trebuii sa stam intr'un loc retras .
M-au invitat la ea , cu pretextul sa'i repar PC'ul . [Eu stiind programare si avand joaca cu aceste device'uri ] . Pana in clipa cand am intrat pe usa , nu am stiut niciodata cum arata , nu i'am mai vazut niciodata . Niste fiinte la fel de retrase , ca si ingerasul meu . Era seara , si eu eram la ea in dormitor.
[To be continued ..]
YOU ARE READING
Nu pot traii fara tine ...
RomancePovestea unui cuplu :( , Despre inceput si sfarsit nu va spun , va las sa cititi .