Capitolul unu -Noua Casă-
Oh, bună!Cred că ai intrat din greșală în altă carte!Glumesc, stai linistită ești în locul potrivit.Sunt Emma și am 16 ani, locuiesc în Arvin de când mă știu iar părinții mei, scumpii de ei, au decis să-mi distrugă viața, la propriu.Vor să ne mutăm în California de Nord, de ce?Pentru că ei și cu afacerile lor vor să ne mutăm acolo.
Îmi bag și ultimul tricou în bagaj apoi încerc să închid geamantanul, ei, măcar am încercat!Îl apăs cu toată forța mea dar nu vrea să meargă, off!Am o idee!Mă urc pe el și când pot în sfârșit să îl închid o fac cât de repde pot.Yes, te-am bătut geamantanule!Știu, sunt o tipă nebună dar trebuie să mă înțelegi și tu, să ai trei frați, nu e așa ușor cum pare.
Mă uit din nou spre pat și privirea îmi coboară pe cutia de sub el, mă târăsc în patru labe până la ea apoi o deschid.Am cutia asta de doi ani întregi, de când l-am văzut prima dată pe Payton pe Insta, jur că am murit după el, iar de atunci fac tot felul de portrete de felicitări, am și poze cu el...Amintirile acestea chiar le voi lua cu mine, indiferent că mami e de acord sau nu!
Cu un braț îmi țin cutia iar cu celălalt geamantanul, ce viață!Ai frați dar nu se oferă să te ajute măcar puțin, așa să nu fie nesimțiți!Ajung în fața mașini noastre dragi, ce amintiri plăcute.Când îl băteam pe Andrei, când el mă bătea pe mine!Când trăgeam cu tubermanul în mama și tata, când ei ne-au luat tubermanele!Acest Audi Q7 de un negru lucios duce cu el multe amintirii, dar și pe noi ne duce.Îmi așez bagajele în mașina mare ce a venit să ne i-a mobila, ew, miroase îngrozitor în partea din spate a acestei mașini, parcă au cărat mortul cu ea, nu mobilă!
Urc în portbagajul Audi-ului unde mama îmi pregătește locul de odihnă.Mă trântesc în el după ce mama a terminat, o să fie un drum plictisitor, dar bine că mi-am adus gustări.Când toți ne-am îmbarcat îl aud pe tata spunând.
–Să nu mâncați în mașină copii!so crezi tu!
***
Ăsta a fost cel mai liniștit drum din viața mea, mereu era gălăgie, mereu eu mă băteam cu Andrei.Și mereu mama ne dădea una după cap, dar acum, parcă a murit cineva.Oh stai, a murit de fapt.Bunica Matilda, era cea mai mișto bunică pe care nu am cunoscut-o niciodată!Era de vis în poze, cine știe ce scorpie era de fapt!Tata a încercat să pară trist de asta, dar nu i-a ieșit.El din câte știu de la Marius, cel mai mare frate al meu, nu se înțelegea bine cu buni.Era cicălitoare și mereu găsea ceva care să te enerveze, wohh!Bine că n-am cunoscut-o!
–Deci, cât mai avem?întreb eu.
Deja nu mai pot, urinez pe mine, sau pe Andrei dacă mă mai sâcâie mult.Trebuie să ajungem la o benzinărie, trebuie!
–De ce pui?Ai pățit ceva?mă întreabă
tata.Nu tata, spun că așa am eu chef, normal că am ceva!Ezit, nu-mi place să vorbesc urât, bine în gândul meu vorbesc cum vreau dar în rest, sunt o fată cuminte foc!
–Am ceva...
Andrei începe să râdă, îi plasez un pumn în umăr iar el se oprește.Tata se încruntă și face o față care spune "E chestia aia ce le vin la femei în fiecare lună?".Neg din cap iar el expiră ușurat, nu îmi este și nu îmi v-a fi niciodată rușine de asta, până la urmă și băieții știu de ea, deci..!
–Ce ceva?!off, jur că-mi pierd răbdarea.
–Ceva...
Se uită la mama cu o privire "Tu știi ce are asta iar?".Mama neagă subtil din cap crezând că nu am văzut-o, te-am văzut mami!Hehe!
–Ceva cum ar fi?întrebă el.
Mă înfurii tare și răbufnesc.
–Că mă piș pe mine, oprește mașina!!țip eu la el.
Chiar în acel moment parcă Dumnezeu a zis "Să apară o benzinărie în fața mașinii unde este Emma" și a apărut o benzinărie.Un miracol, îmi împing frații din cale și fug cât pot de repede spre toaletă!Încui ușa după mine, cine știe ce nebuni sunt pe aici!
***
Ei, cum vi se pare primul capitol?Sper să vă placă!❤
CITEȘTI
Payton Moormeier & Vecina nouă
FanfictionEste vorba despre o fată care se va muta în cartierul în care locuiește Payton.Va reuși ea să se adapteze?Își va face ea prieteni?Va rămâne aici sau se va muta?