"Yine berbat bir okul günü"
Bugün en nefret ettiğim günlerden bir gün neden mi çünkü okulun ilk günü başka bir şehirde ve liseye başlıyorum kulağa berbat geliyor dimi ? Kesinlikle berbat. Herneyse ya şu lanet yere gitmem gerek. Annem şu yeni hayat kuralım saçmalığıyla beni bu şehire getirdi. Eski hayatımda ne vardı ki sanki ya. Buarada ben Derin. Yeni bir hayat kurmaya geldik çünkü anneme göre berbat bir hayatım varmış. Neresi berbat ya bence gayet güzeldi. Okulda normal biriydim derslerim gayet iyiydi okulda pek arkadaşım yoktu. Genelde geceleri dışarı çıkardım ve arkadaşlarımla buluşurdum. Sisha'ya (bar) giderdik. İçerdik sürekli çok iyi hissettirirdi çünkü içtiğim zaman aklıma hiç bir şey gelmiyordu ne acı ne üzüntü sadece mutluydum.Ve babam olucak herif... herneyse bu konuya girmeyeceğim. Annem bir şeyler geveleyip duruyo okula gitmeliymişim falan filan falan gidelim bakalım.
Hayır olamaz ya
Yine bir müdür konuşması klasiği ve 9/A sınıfında olduğumu öğrendim kesin inek sınıfına düştüm. Sınıf 4 gruba ayrılıyor ezik kendini cool sanan tipler orta sırada cool erkekler var ve cam kenarında şu tiki cool kızlar son grupta BEN :D şaşırmadım. Bugün yarım günmüş servisler falan ayarlanıcakmış saçma şeyler. ..
Lanet olsun !!!
Ilk günden ödev mi olur bee!!! Pizza surat ya ( edebiyatçı) ilk günden ödev verdi. Gereksiz insan ya. Uff siteden de 2 tane ana kuzusuyla annem arkadaş edindirdi beni isimleri neydi ya Sinem ve Yarendi galiba annelerinin sözünden çıkmıyorlar havuza girmek için bile annelerinden izin alıyorlar ya.
1 aydır ağzıma içki sürmüyorum ve çıldırmak üzereyim..
Mert de arayıp duruyo sinir ya. Mert kim mi ? Antalya'ya taşınmadan önceki takıldığım bi cocuk. Tek derdi... Herneyse erkeklerden bahsediyoruz tabikide tek derdi o olucak zaten hepsi şeyleriyle düşünüyorlar. Neyse konumuz bu değil. Okul açılalı daha 2 hafta oldu bu 2 hafta içinde çok bir şey olmadı. Sınıflar değişti ingilizce sınavına göre. Ben ingilizce sınıfındayım 9/E. Okula yeni nakiller geldi ve kendime bir kaç arkadaş edindim. Damla en yakın arkadaşım çok tatlı bir kız o kadar tatlı konuşuyo ki yanaklarını sıkmadan edemiyorum ama o buna sinir oluyo. Selen benimle aynı serviste ve aynı sınıfta ama başka okula nakil istedi çok güzel bir kız ve fiziği harika. Duygu var bi de o da grubun en delikanlı kızı değer verdiği insanlar için herşeyi yapar. 20 kişiye dalar o derece yani. Deniz var çok tatlı bir çocuk esmer biri yani eğlenceli beni güldürmeyi başarbiliyor. Ozan var bide ozan, ozan, ozan... baya büyük gözüküyor son sınıf gibi. Çok değişik biri kimseyi umursamıyo tek düşündüğü kızlar, kızlar, kızlar... ama iyi biri. Benim bir de dünyalar tatlısı bir köpeğim var adı Daniel onu öyle çok seviyorum ki. Bu dünyada sadece 3 varlığa değer veriyorum.
-Abim
- Daniel
- Veee tabikide kendim
Başka ne sanmıştınız ki bi erkek falan olucağını mi hahah saçmalamayın aşk kadar saçma bir şey yok bence bilmiyorum saçma işte.
(Multimedia'da Derin var )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Aşk Kendi Şarkısını Söyler
Teen FictionKüçük masum bir kız yaşadığı kötü olaylar onun erkeklere olan güvenini yitirdi. Başkasının yaptığı bir hata yüzünden hayatı cehenneme dönüşen bir çocuk Her Aşk Kendi Şarkısını Söyler Bakalım bizim gençlerin şarkısı ne olacak ?