Miután befejezte Adam a csikizést ,elővettem egy táskát és dobtam bele pár dolgot.
Majd lementünk az emeletről .
-Anya ,ma Adamnél alszok - léptem be a konyhába.
- Jól van drágám, ,vigyázzatok az uton- nyomot egy puszit az arcomra.
- Oke ,oké.akor mentünk ,-huztam fel a Vans conversemet.
- Sziasztok - köszönt el anya.
- És mit fogunk csinálni - kérdeztem Adamtol ,mikor beültünk az autojába.
- Bármit ,nincs otthon senki - huzta meg a vállát,majd kitolatott az udvarról.
- De azért megis ,valamire azért csak gondoltál - faggattam.
- Együtt fürdünk?- kérdezte.
-Tudod már fürödtem - néztem rá, de tudtam hogy nit fog mondani.
- De nem velem - tette rá az egyik kezét a lábamra ,és kacsintott egyet.
- Akkor sem fürdök veled - ellenkeztem.
- Hát jó - engedte el a dolgot.Mikor megérkeztünk Adamhez, felmentünk a szobájába.
Adamot hivta valaki .
- Ezt fel kell vennem ,addig megengeded nekem a vizet - kérdezte,majd felkapta a tekefonját.
Nem mondtam semmit csak bolintottam ,majd a szobát elhagyva ,a fürdőbe mentem .
Leültem a kád széllére és megengedtem neki a vizet.
Közben a telefonomon az instagramot nézegettem. Nem volt semmi érdekes rajta ,ezért vissza süjeztettem a zsebembe.
Adam bejött a fürdöbe .
- Megyek veletek nyaralni - mondta majd magához huzott és megcsokolt.
- Nagyon reménykedtem benne , na de fürödj meg ,aztán beszélgetünk- intettem a kad felé, és az ajtohoz léptém hogy távozzak ,de Adam a karomnál fogva visszarántott.
- Legalább csak maradj itt, ha már nem akarsz velem
fürdeni- nézett kérlelően .
- És mit csinaljak itt addig?- kérdeztem.
- És kinn mit csinálnal addig? - jött a válasz ,tölle és levette a poloját ,majd a nadrágját...egy szál boxerben állt elöttem, és várta a választ.
- Nem is tudom ...talán felhivnám a masik
barátomat - piszkálgattam .
- Óóó ....szóval van még egy ,jó tudni rólla - zárta be a fürdő ajtaját és a kulcsot magához vette.
- Mért zártál be?- kérdeztem.
- Hogy ne beszelges a masik barátoddal - nyult bele a zsebembe ,kikapta belöle a telefont majd a fürdöben lévő legmagasabb szekrényre rakta a kulcsal eggyütt.- ha gondolod mehetsz mosmár ahova akarsz - nézett ram és beleült a kádba.
- Ugye tudod hogy mocsok vagy?- néztem rá kérdőn.
YOU ARE READING
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️