Bölüm 4 -Dean'imiz amin

2.8K 168 5
                                    

Belimde iki el hissettim (fesatlar) ve yavaşça gözlerimi açtım karşımda bir adet süpersonik yakışıklı oğlan anam bn gesin ganserim yada öldüm taş cennetine geldim oha göz göze geldik laağğn bu bebe çk tatlu kahverengi gözleri ile gözlerimiz göz göze gelince (Galiba kafamı vurdum çnkü çk saçmalıom )

"İyimisin ?."

"İyiyim de.... ne oldu ?"

"Oyundan sonra bir daha geri dönmeyince herkes çok endişelendi ve birkaçımız  seni aramaya çıktık şans eseri seni yerde yatarken buldum ."

"Evet kaybolmuştum ...Iııı ... şey ..Beni indirebilirmisin?."

"Ha .evet ."

Diyerek beni yere indirdi yer basmamla bileğim çok kötü bir ağrı girdi ta düşecekken tekrar beni belimden tutup kucağına aldı .

"Teşekkürler Ben Buse."

"Ö.d Bende Barış ."

Bir süre sesizce onu izledim cidden çok tatlı yüzü var ve bana çok tanıdık geliyor ama nerden ?

"Geldik."

"Ne?"

"Kampa geldik ."

kampa girince herkes bize döndü ileridenAyça koşarak yanıma geldi gözleri kızarmıştı onu böyle görmek içimi acıtıyor. 

"Buse iyimisin seni çok merak ettim gerizekalı ."Dedi beni hemen odama götürdüler Barışa tekrar teşekkür edip yatakta yatmaya  başladım bir süre sonra uykusuzluktan gözlerimin kapanmaya başladı bende kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım ...

《♥》《♥》《♥》《♥》《♥》

Uyandığımda saat sabah 5 olduğunu gördüm tekrar uyumayı denedim ama olmadı bnde kalktım ve dolaba ilerledim ayağım düne göre daha iyiydi dolabtan beyeza asıklı badiyi alıp giydim altımada mavi bir şort giydim üzerimede ten rengi gibi ama biraz koyu olan renkte hırkayı aldım ve giydim ayağıma beyaz bebetlerimi  giyip sessizce kulübeden çıktım ve göle doğru ilerledim gölün kenarına oturdumbir süre sonra yanıma birisi oturdu kim diye baktığımda şoka uğradım .

"D-Doğukan .."

SELAM biliyorum bölüm kısa oldu ve geç geldi ama hiç yazasım yoktu özür dilerim genjler inşallah beğenmişinizdir looo haDİ EYW HAAA bu arada artık bölümler sık aralıklarla ama kısa gelecek öptüm genjooolar Görrüşürük (Yazar Krolaştı )

Müzik Okulu ♚ ♛Müzik kampı♔ ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin